Techie Talkie

ציון משתמשים

5
(2)

דרגו את הפודקאסט

ציון נמוך ------- ציון גבוה

ציון ממוצע 5 | מס' מדרגים 2

על הפודקאסט – Techie Talkie

פודקאסט שיווק טכנולוגיה ישראלי שמארח בכל פרק מנהל שיווק בכיר אחר שחולק את מהלכי השיווק היצירתיים ביותר שהוביל, שיצרו ערך משמעותי עבור הארגון שלו.

מטרת הפודקאסט היא לחלוק ידע כיצד מתנהלות מחלקות השיווק של חברות הטכנולוגיה המצליחות ביותר ולספק השראה לחברות קטנות וגדולות כיצד ניתן לעשות דברים באופן שונה ולהשיג תוצאות יוצאות דופן.

האזנה לכל פרקי הפודקאסט

Techie Talkie
Techie Talkie
פודקאסט שיווק טכנולוגיה ישראלי שמארח בכל פרק מנהל שיווק בכיר אחר שחולק את מהלכי השיווק היצירתיים ביותר שהוביל, שיצרו ערך משמעותי עבור הארגון שלו. מטרת הפודקאסט היא לחלוק ידע כיצד מתנהלות מחלקות השיווק של חברות הטכנולוגיה המצליחות ביותר ולספק השראה לחברות קטנות וגדולות כיצד ניתן לעשות דברים באופן שונה ולהשיג תוצאות יוצאות דופן.
איך עובדים נכון עם אנליסטים ומשיגים תוצאות יוצאות דופן עם ליסה בנט מקלטורה [אנגלית]

שלום שלום,

אז יש לנו השבוע פרק (באנגלית) על נושא טעון במיוחד – כיצד להצליח להתברג בפיסגת הקטגוריה שלכם (אם בכלל קיימת כזאת) בעבודה מול חברות אנליסטים כמו גרטנר ופורסטר ומה הערך של זה בכלל.

נראה שיש הרבה מאוד חברות שלא לגמרי סגורות על הנושא ואיך אפשר להצליח במשימה "בלתי אפשרית" שכזאת וליסה בנט המקסימה שמכהנת כסמנכלית השיווק של קלטורה ב-12 השנה האחרונות, חולקת מהניסיון העשיר שלה בנושא.

בפרק דיברנו כיצד לבנות את אסטרטגיית האנליסטים של החברה שלכם, איך בונים מערכת יחסים בריאה עם האנליסטים, כיצד ניתן להיעזר בצוות המכירות של חברות האנליסטים בשביל לקבל ערך מוסף, מה לעזאזל ההבדל בין Briefing ל-Inquiry ואיך אפשר להפיק ערך משמעותי מחברות האנליסטים בלי להשקיע שקל.

ויוה לה MQ

אסף וכרמל

Hey Techies,

So this time around, we have an episode (in English) about a particularly interesting & challenging topic – the elusive Analyst Relations (AR). So how can your company become a category leader (if such a category even exists) by working with Gartner, Forrester and what’s the value of it anyway?

There seems to be many companies out there that aren’t quite sure how to master this area and the awesome @Lisa Bennett who’s been leading marketing for video platform giant @Kaltura over the last 12 years, was kind enough to share her vast experience with us.

We covered how to build your company’s Analyst Relations strategy, how to foster a healthy relationship with the analyst community, how to leverage the local sales team of the various analyst firms to get added value, what the hell is the difference between a Briefing and an Inquiry and how to get value from the analyst firms without spending a dime!

Viva La MQ,

Asaph & Carmel

איך עובדים נכון עם אנליסטים ומשיגים תוצאות יוצאות דופן עם ליסה בנט מקלטורה [אנגלית]
איך בלוג פוסט עסקי קיבל 20,000 שיתופים ואיך לרתום קוד פתוח לצרכי שיווק תוכן עם עמית אשבל
שיחה פתוחה עם היזם והמשקיע הסדרתי (ומי שמאכיל את מארק צוקרברג) אורן דוברונסקי
איך ממציאים תקן חדש וגורמים לכל השוק לעבוד איתו עם דנה זלינסקי מואלנס
איך בונים חברת טכנולוגיה מצליחה בלי אנשי מכירות עם רן אברהמי מאפספלייר
איך לבנות מכונת שיווק משומנת היטב בסקייל גבוה עם עומר שי מוויקס
איך אפשר לעשות שיווק טכנולוגיה יצירתי עם סופי מלניק מאאוטבריין / טאבולה
איך בונים קהילה תוססת וכיצד להיות מנהל שיווק על אנושי עם תומי בר-אב מסופר טולז
איך לספר את הסיפור של החברה שלכם בצורה האפקטיבית ביותר עם ישי יובל
איך משלבים וידאו באסטרטגיה השיווקית שלכם ולמה זה בכלל חשוב עם הילה שטרית ניסים
איך עושים שיווק יצירתי כחלק מהמוצר וקמפיינים מוצלחים אופליין עם אלעד סימון
איך ליצר קטגוריה ולהקים את מערך השיווק מאפס עם שמולי גולדברג [אנגלית]
איך להיות ביקורתי ויצירתי כמנהל שיווק עם היזמית הסדרתית איריס שור, מנכ"לית ומייסדת אוריבי

פרטים נוספים

הגשה: כרמל יואלי ואסף שולמן

הפקה: כרמל יואלי ואסף שולמן

אתר אינטרנט: techietalkie.io

החסרנו משהו? מצאתם טעות? כתבו לנו.

כתוב/כתבי תגובה

שינוי גודל גופנים
ניגודיות