Market Shift

ציון משתמשים

דרגו את הפודקאסט

ציון נמוך ------- ציון גבוה

ציון ממוצע | מס' מדרגים

על הפודקאסט – Market Shift

מרקט שיפט הוא וידאוקסט ופודקסט של אפרת פניגזון ואליאב אללוף.

בתכנית אנו משוחחים על נושאי שיווק, אסטרטגיה, יח״צ, מיתוג, סושיאל וכל דבר שגורם לשינוי או תזוזה בשוק.

האזנה לכל פרקי הפודקאסט

Market Shift
פרק 10 - מה ישראלים מבינים בשיווק גלובלי?

תגידו, מה ישראלים מבינים בשיווק גלובלי?  

*

לפני כמה שבועות, במסגרת כנס של G-CMO, עלתה התהייה לגבי היכולת של חברה ישראלית שרוצה למכור בעולם, לנהל בהצלחה שיווק גלובלי מישראל. 

האם אי אפשר לנהל שיווק של חברה גלובלית מישראל או שאולי Fiverr, SodaStream, Wix ועוד עשרות סיפורי הצלחה ישראלים מוכיחים את ההפך? 

האם ישראלים יכולים להבין או לדעת מה רוצה עקרת בית במיסיסיפי?

האם הייטק הישראלי "איבד את זה" או שאולי פשוט שינה את פניו? 

כמה חשוב סמנכ"ל השיווק להצלחת חברות הייטק וחברות גלובליות בכלל?

אפרת פניגזון ואליאב אללוף, נפגשו לבדוק את העניין, בגוגל קמפוס, באפיזודה קצרה במיוחד של Market Shift.

נשמח כמובן, לשמוע מה דעתכם, בעד ונגד, אז תרגישו חופשי לשתף את דעותיכם.

קישור לפרק

פרטים נוספים

הגשה: אפרת פניגזון ואליאב אללוף

הפקה: אפרת פניגזון ואליאב אללוף

עמוד פייסבוק: facebook.com/marketshiftee

החסרנו משהו? מצאתם טעות? כתבו לנו.

שיתוף:

כתוב/כתבי תגובה

שינוי גודל גופנים
ניגודיות