Startup for Startup

ציון משתמשים

5
(2)

דרגו את הפודקאסט

ציון נמוך ------- ציון גבוה

ציון ממוצע 5 | מס' מדרגים 2

על הפודקאסט – Startup for Startup

פודקאסט בהגשת ליאור קרנגל וערן זינמן ובחסות monday.com, המשתף ידע, ניסיון ותובנות בין סטארטאפיסטים.

האזנה לכל פרקי הפודקאסט

Startup for Startup ⚡ by monday.com
Startup for Startup ⚡ by monday.com
Powered by monday.com, hosted by Lior Krengel, Eran Zinman & Roy mann.
Episode 50 – ריסלרים – או, איך בוחרים את השותף הנכון
by Startup for Startup ⚡ by monday.com

לפני שנה הקלטנו את פרק מספר 14, על מנוע הצמיחה שעדיין לא פיצחנו – שותפויות עסקיות. שהיה אז צוות של ארבעה ומאז הפך למחלקת השותפויות במאנדיי.קום המכיל שניים-עשר אנשים וארבעה צוותים שונים: ריסלרים, שותפויות טכנולוגיות, שותפויות אסטרטגיות ו-שותפויות אקדמיות. ויעד מכירות של 25$ מיליון לשנת 2020.

הפרק נתמקד בערוץ הריסלרים – חברות חיצוניות שמוכרות את מאנדיי.קום עבורנו. ההזדמנות כאן גדולה – התרחבות לשווקים חדשים והגדלת התפוצה של המוצר. אך גם האתגר – איך משלבים חברה חיצונית בתרבות של מאנדיי.קום? איך בוחרים את הצ׳אנלים הנכונים עבורנו? איך מוודאים שריסלר מייצג אותנו באותו האופן שהיינו מייצגים את עצמנו? איך יוצרים סנכרון בין הצ׳אנלים לכוח המכירות הפנימי שלנו? ועוד.

השבוע מצטרף אלינו אופיר פנסו – מנהל צוות הריסלרים במאנדיי.קום. אופיר לוקח אותנו דרך תהליך בניית השותפות עם ריסלר – החל משלב האיתור והגיוס, דרך תהליך אימון הריסלרים ועד שימור מערכת היחסים עם הריסלר לאורך זמן : ״פרטנר פעיל ב100% זה פרטנר שכבר מכיר את המערכת, את השפה, מכיר אותנו. הוא נהיה חלק מהתרבות שלנו והתרבות שלנו נדבקה בו – זה מה שאנחנו מחפשים לראות.״

————
פרק 14 – על מנוע הצמיחה שעדיין לא פיצחנו – שותפויות עסקיות:
https://www.startupforstartup.com/the-growth-engine-we-havent-cracked-yet-partners/
————
למידע על הכנס:
www.startupforstartup.com/unplugged-event/
————
מוזמנים להצטרף אל קבוצת הפייסבוק שלנו ולהמשיך את השיח –
www.facebook.com/groups/startupforstartup/

Episode 50 – ריסלרים – או, איך בוחרים את השותף הנכון
Episode 49 – על גיוס שדרה ניהולית בחברת סטארטאפ
Episode 48 – על הפן האופרטיבי שבעיצוב המשרד
Episode 47 – ראיונות משתמשים – דאטה זה לא רק מספרים
Recap – 02 – Learning from mistakes
Recap – 01 – KPIs and WAPP
Episode 46 – איך עיצוב המשרד תומך ברוח ובתרבות של חברה
Episode 45 – איך בחירת מדד מרכזי משותף מאפשרת תיאום בין צוותים
Episode 44 – סרטוני ויז׳ן – להמחיש את עתיד המוצר
Episode 43 – קניית מדיה – על יצירת ערוצי שיווק נוספים
Episode 42 – משנים את מודל הפרייסינג
Episode 41 – דאטה סקול – איך הופכים דאטה לנגיש עבור כל עובדי החברה
Episode 40 – על איך גייסנו 150 מיליון דולר
Episode 39 – The day after investment – Building relationships with investors ft Ken Fox
Episode 38 – The flyweel model – Turning customers to promoters
Episode 37 – פיתוח למובייל – על אתגרים והזדמנויות
Episode 36 – מה עושים אחרי שסוגרים חברה
Episode 35 – מפתח תורן – או, איך להפוך מטלה מבאסת לאתגר קבוצתי
Episode 34 – המתודולוגיה מאחורי טקטיקת הצמיחה של מאנדיי.קום
Episode 33 – על חמשת התכונות המרכיבות את הדנ״א של מאנדיי.קום
Episode 32 – איך שיתוף פעולה עם משקיעים יכול להועיל לסטארטאפ בשלבים מוקדמים עם אבי אייל
Episode 31 – איך יצרנו שפה סביב עקרונות חווית משתמש
Episode 30 – איך למקסם הוצאות שיווק באמצעות דאטה
Episode 29 – Turning 30k Support Tickets a Month Into Actionable Insights
Episode 28 – איך מגדירים ומודדים הצלחה עם גיל הירש
Episode 27 – על חילופי מפתחים בין חברות ומה יצא לנו מזה
Episode 26 – איך יצרנו תהליך ראיונות שעובד לנו – על בסיס כישורים ולא על בסיס ניסיון
Episode 25 – פרודקט מרקט פיט עם אבישי אברהמי
Episode 24 – From Sales to Consulting Group
Episode 23 – הטאסק-פורס הסודי
Episode 22 – GDPR – איך הופכים תהליך רגולטורי להזדמנות
Episode 21 – כל מה שרצינו שתדעו על אופציות
Episode 20 – איך שינוי אסטרטגי במוצר קם ונופל על עיצוב
Episode 19 – The Investor Point of View: Jeff Horing
Episode 18 – Individual Contributor – איך נראית הובלה מתוך מנהיגות ולא באמצעות ניהול
Episode 17 – Dev of the Day – כשמפתחים ונציגי תמיכה עובדים ביחד
Episode 16 – איך אנחנו מגנים על המידע של הלקוחות שלנו
Episode 15 – על האתגרים שבפתיחת משרד חדש בניו-יורק
Episode 14 – על מנוע הצמיחה שעדיין לא פיצחנו – שותפויות עסקיות
Episode 13 – PR for startups – What's it all about?
Episode 12 – איך מפחיתים סיכון בגיוס כספים ממשקיעים
Episode 11 – עוד על פיתוח מוכוון אימפקט
Episode 10 – על מכירות בחברה שצמחה למיליוני דולרים ללא אנשי מכירות
Episode 9 – קאש איז קינג – על ניהול כספים
Episode 8 – איך מגייסים עובדים בכמות ובמהירות תוך שמירה על איכות
Episode 7 – איך הופכים דאטה למנוע צמיחה
Episode 6 – מ-30 אלף ל-4.5 מיליון דולר תקציב שיווק חודשי
Episode 5 – פיתוח מוכוון אימפקט
Episode 4 – שלב אחר שלב – איך עושים פרודקט במאנדיי.קום
Episode 3 – Customer Success – איך הורדנו את זמן התגובה ללקוח ל7 דקות
Episode 2 – בין עיצוב לפיתוח
Episode 1 – A/B Testing מפצחים
Episode 0 – למה אנחנו עושים את זה

פרטים נוספים

הגשה: ליאור קרנגל וערן זינמן

הפקה: monday.com

אתר אינטרנט: startupforstartup.com

החסרנו משהו? מצאתם טעות? כתבו לנו.

כתוב/כתבי תגובה

שינוי גודל גופנים
ניגודיות