Startup for Startup

ציון משתמשים

דרגו את הפודקאסט

ציון נמוך ------- ציון גבוה

ציון ממוצע | מס' מדרגים

על הפודקאסט – Startup for Startup

פודקאסט בהגשת ליאור קרנגל וערן זינמן ובחסות monday.com, המשתף ידע, ניסיון ותובנות בין סטארטאפיסטים.

האזנה לכל פרקי הפודקאסט

Startup for Startup ⚡ by monday.com
Episode 42 - משנים את מודל הפרייסינג
Episode 41 - דאטה סקול - איך הופכים דאטה לנגיש עבור כל עובדי החברה
Episode 40 - על איך גייסנו 150 מיליון דולר
Episode 39 - The day after investment - Building beneficial relationships with investors
Episode 38 - The flyweel model - Turning customers to promoters
Episode 37 - פיתוח למובייל - על אתגרים והזדמנויות
Episode 36 - מה עושים אחרי שסוגרים חברה
Episode 35 - מפתח תורן - או, איך להפוך מטלה מבאסת לאתגר קבוצתי
Episode 34 - המתודולוגיה מאחורי טקטיקת הצמיחה של מאנדיי.קום
Episode 33 - על חמשת התכונות המרכיבות את הדנ״א של מאנדיי.קום
Episode 32 - איך שיתוף פעולה עם משקיעים יכול להועיל לסטארטאפ בשלבים מוקדמים
Episode 31 - איך יצרנו שפה סביב עקרונות חווית משתמש
Episode 30 - איך למקסם הוצאות שיווק באמצעות דאטה
Episode 29 - Turning 30k Support Tickets a Month Into Actionable Insights
Episode 28 - איך מגדירים ומודדים הצלחה
Episode 27 - על חילופי מפתחים בין חברות ומה יצא לנו מזה
Episode 26 - איך יצרנו תהליך ראיונות שעובד לנו - על בסיס כישורים ולא על בסיס ניסיון
Episode 25 - פרודקט מרקט פיט
Episode 24 - From Sales to Consulting Group
Episode 23 - הטאסק-פורס הסודי
Episode 22 - GDPR - איך הופכים תהליך רגולטורי להזדמנות
Episode 21 - כל מה שרצינו שתדעו על אופציות
Episode 20 - איך שינוי אסטרטגי במוצר קם ונופל על עיצוב
Episode 19 - The Investor Point of View: Jeff Horing
Episode 18 - Individual Contributor - איך נראית הובלה מתוך מנהיגות ולא באמצעות ניהול
Episode 17 - Dev of the Day - כשמפתחים ונציגי תמיכה עובדים ביחד
Episode 16 - איך אנחנו מגנים על המידע של הלקוחות שלנו
Episode 15 - על האתגרים שבפתיחת משרד חדש בניו-יורק
Episode 14 - על מנוע הצמיחה שעדיין לא פיצחנו - שותפויות עסקיות
Episode 13 - PR for startups - What's it all about?
Episode 12 - איך מפחיתים סיכון בגיוס כספים ממשקיעים
Episode 11 - עוד על פיתוח מוכוון אימפקט
Episode 10 - על מכירות בחברה שצמחה למיליוני דולרים ללא אנשי מכירות
Episode 9 - קאש איז קינג - על ניהול כספים
Episode 8 - איך מגייסים עובדים בכמות ובמהירות תוך שמירה על איכות
Episode 7 - איך הופכים דאטה למנוע צמיחה
Episode 6 - מ-30 אלף ל-4.5 מיליון דולר תקציב שיווק חודשי
Episode 5 - פיתוח מוכוון אימפקט
Episode 4 - שלב אחר שלב - איך עושים פרודקט במאנדיי.קום
Episode 3 - Customer Success - איך הורדנו את זמן התגובה ללקוח ל7 דקות
Episode 2 - בין עיצוב לפיתוח
Episode 1 - A/B Testing מפצחים
Episode 0 - למה אנחנו עושים את זה
Episode 42 - משנים את מודל הפרייסינג

לפני חצי שנה החלטנו לשנות את מודל התמחור שלנו. לצאת למהלך של שינוי התמחור זו החלטה לא קלה בעבור חברה צומחת - כל תזוזה קטנה במחיר עלולה להביא לשינוי עצום במדדים. אם כך, למה שנצא למהלך כזה? קיבלנו סיגנל חזק מהלקוחות שלנו שיש לאן להשתפר בתחום הזה וראינו הזדמנות לייצר התאמה גבוהה יותר בין מחיר המוצר לערך שהלקוח רואה ממנו.

כמו (כמעט) כל שינוי בחברה, את מודל התמחור החדש העלינו כטסט לחלק מהיוזרים, שהיינו בטוחים שיצליח. אבל המציאות הוכיחה, שוב, שאינטואיציה זה נחמד, אבל הנתונים לא תמיד מתיישרים עם הרצונות שלנו.

השבוע מצטרפים אלינו אלירן זגביב, מנהל מוצר ואסף בן דוד, ראש צוות פיתוח, שמובילים את המהלך במאנדיי.קום. הם מספרים על התהליך המורכב לשינוי מרכיב בסיסי כל כך במאנדיי.קום, על איך מנהלים סיכון כל כך גבוה, על דרכים לבחון איזה מודל תמחור נכון עבור מוצר ומה אנחנו לומדים כשטסט שכל כך האמנו בו... נכשל.

מוזמנים להצטרף אל קבוצת הפייסבוק שלנו ולהמשיך את השיח -

www.facebook.com/groups/startupforstartup/

קישור לפרק

פרטים נוספים

הגשה: ליאור קרנגל וערן זינמן

הפקה: monday.com

אתר אינטרנט: startupforstartup.com

החסרנו משהו? מצאתם טעות? כתבו לנו.

שיתוף:

כתוב/כתבי תגובה