Startup for Startup

ציון משתמשים

5
(3)

דרגו את הפודקאסט

ציון נמוך ------- ציון גבוה

ציון ממוצע 5 | מס' מדרגים 3

אין דירוגים עדיין

על הפודקאסט – Startup for Startup

פודקאסט בהגשת ליאור קרנגל וערן זינמן ובחסות monday.com, המשתף ידע, ניסיון ותובנות בין סטארטאפיסטים.

האזנה לכל פרקי הפודקאסט

Startup for Startup ⚡ by monday.com
Startup for Startup ⚡ by monday.com
Powered by monday.com, hosted by Lior Krengel, Eran Zinman & Roy mann.
Episode 57 – מידול פיננסי – כלי קריטי לקבלת החלטות בחברה
by Startup for Startup ⚡ by monday.com

כשמדברים על התחום הפיננסי, לרוב הדבר הראשון שעולה לראש זה דוחות כספיים, ביקורות, דיווחי מס ועוד דברים מהסוג הזה – ובואו נודה, הנושאים האלה קצת אפורים מדי בשביל לעשות עליהם פרק. אבל אם נשנה את זווית הראייה, ונסתכל על מחלקת הפיננסים ככלי להנעת שאר המחלקות בחברה קדימה – זה כבר נראה אחרת לגמרי, נכון?

״אנשים חושבים על פיננסים בתור ׳השוטר הרע׳, אבל זה בעצם כלי שמאפשר לשקף לכל מחלקה את המצב שלה, להראות לה איך להגיע בצורה טובה יותר אל המטרה שלה, ולאפשר לה לגדול.״ (אייל בר)

ובאמת, מידול פיננסי (או באנגלית – FP&A – Financial Planning & Analysis) היא אחת השיטות המרכזיות בהן אנחנו משתמשים על מנת לבדוק את עצמנו מבחינת עמידה במטרות המוגדרות הן ברמת החברה והן ברמת כל מחלקה וצוות. שימוש נכון בכלי הזה יכול לסייע לחברה בקבלת החלטות, ולהבין מה ההשפעה של כל החלטה כזו על התחזיות השנתיות. 

אז איך משתמשים בתקציב ככלי מסייע ולא כלי מגביל? באיזה אופן צריך לעבוד עם כל מחלקה על התחזיות שלה? ואיך ממדלים חוסר ודאות? 

השבוע מתארח אצלנו אייל בר, Director of FP&A במאנדיי.קום, ומדבר על השאלות שחברה צריכה לשאול את עצמה בשביל לייצר אנליזות מדוייקות, על חשיבות שיתוף הפעולה של המחלקות השונות עם מחלקת הכספים,  ועל האתגר שביצירת חיזוי פיננסי לחברה שמשתנה לחלוטין משנה לשנה.

————

פרקים נוספים בנושא:

פרק 9 – קאש איז קינג – על ניהול כספים

————

מוזמנים להצטרף אל קבוצת הפייסבוק שלנו ולהמשיך את השיח

Episode 57 – מידול פיננסי – כלי קריטי לקבלת החלטות בחברה
Recap 04 – אופציות
Episode 56 – How actions define company culture
Episode 55 – Business operations – איך בונים אופרציית מכירות יעילה
Recap – 03 – Customer-Centric
Episode 54 – על ה״מוח הגדול״ שמנגיש מטריקות לעובדי החברה
Episode 53 – מטריקות שמניעות את המוצר
Episode 52 – מטריקות שמניעות את החברה
Episode 51 – על הרציונל מאחורי עבודה עם מטריקות עם גיל הירש
Episode 50 – ריסלרים – או, איך בוחרים את השותף הנכון
Episode 49 – על גיוס שדרה ניהולית בחברת סטארטאפ
Episode 48 – על הפן האופרטיבי שבעיצוב המשרד
Episode 47 – ראיונות משתמשים – דאטה זה לא רק מספרים
Recap – 02 – Learning from mistakes
Recap – 01 – KPIs and WAPP
Episode 46 – איך עיצוב המשרד תומך ברוח ובתרבות של חברה
Episode 45 – איך בחירת מדד מרכזי משותף מאפשרת תיאום בין צוותים
Episode 44 – סרטוני ויז׳ן – להמחיש את עתיד המוצר
Episode 43 – קניית מדיה – על יצירת ערוצי שיווק נוספים
Episode 42 – משנים את מודל הפרייסינג
Episode 41 – דאטה סקול – איך הופכים דאטה לנגיש עבור כל עובדי החברה
Episode 40 – על איך גייסנו 150 מיליון דולר
Episode 39 – The day after investment – Building relationships with investors ft Ken Fox
Episode 38 – The flyweel model – Turning customers to promoters
Episode 37 – פיתוח למובייל – על אתגרים והזדמנויות
Episode 36 – מה עושים אחרי שסוגרים חברה
Episode 35 – מפתח תורן – או, איך להפוך מטלה מבאסת לאתגר קבוצתי
Episode 34 – המתודולוגיה מאחורי טקטיקת הצמיחה של מאנדיי.קום
Episode 33 – על חמשת התכונות המרכיבות את הדנ״א של מאנדיי.קום
Episode 32 – איך שיתוף פעולה עם משקיעים יכול להועיל לסטארטאפ בשלבים מוקדמים עם אבי אייל
Episode 31 – איך יצרנו שפה סביב עקרונות חווית משתמש
Episode 30 – איך למקסם הוצאות שיווק באמצעות דאטה
Episode 29 – Turning 30k Support Tickets a Month Into Actionable Insights
Episode 28 – איך מגדירים ומודדים הצלחה עם גיל הירש
Episode 27 – על חילופי מפתחים בין חברות ומה יצא לנו מזה
Episode 26 – איך יצרנו תהליך ראיונות שעובד לנו – על בסיס כישורים ולא על בסיס ניסיון
Episode 25 – פרודקט מרקט פיט עם אבישי אברהמי
Episode 24 – From Sales to Consulting Group
Episode 23 – הטאסק-פורס הסודי
Episode 22 – GDPR – איך הופכים תהליך רגולטורי להזדמנות
Episode 21 – כל מה שרצינו שתדעו על אופציות
Episode 20 – איך שינוי אסטרטגי במוצר קם ונופל על עיצוב
Episode 19 – The Investor Point of View: Jeff Horing
Episode 18 – Individual Contributor – איך נראית הובלה מתוך מנהיגות ולא באמצעות ניהול
Episode 17 – Dev of the Day – כשמפתחים ונציגי תמיכה עובדים ביחד
Episode 16 – איך אנחנו מגנים על המידע של הלקוחות שלנו
Episode 15 – על האתגרים שבפתיחת משרד חדש בניו-יורק
Episode 14 – על מנוע הצמיחה שעדיין לא פיצחנו – שותפויות עסקיות
Episode 13 – PR for startups – What's it all about?
Episode 12 – איך מפחיתים סיכון בגיוס כספים ממשקיעים
Episode 11 – עוד על פיתוח מוכוון אימפקט
Episode 10 – על מכירות בחברה שצמחה למיליוני דולרים ללא אנשי מכירות
Episode 9 – קאש איז קינג – על ניהול כספים
Episode 8 – איך מגייסים עובדים בכמות ובמהירות תוך שמירה על איכות
Episode 7 – איך הופכים דאטה למנוע צמיחה
Episode 6 – מ-30 אלף ל-4.5 מיליון דולר תקציב שיווק חודשי
Episode 5 – פיתוח מוכוון אימפקט
Episode 4 – שלב אחר שלב – איך עושים פרודקט במאנדיי.קום
Episode 3 – Customer Success – איך הורדנו את זמן התגובה ללקוח ל7 דקות
Episode 2 – בין עיצוב לפיתוח
Episode 1 – A/B Testing מפצחים
Episode 0 – למה אנחנו עושים את זה

פרטים נוספים

הגשה: ליאור קרנגל וערן זינמן

הפקה: monday.com

אתר אינטרנט: startupforstartup.com

החסרנו משהו? מצאתם טעות? כתבו לנו.

כתוב/כתבי תגובה

שינוי גודל גופנים
ניגודיות