Commersation

ציון משתמשים

5
(4)

דרגו את הפודקאסט

ציון נמוך ------- ציון גבוה

ציון ממוצע 5 | מס' מדרגים 4

על הפודקאסט – Commersation

ברוכים הבאים לקומרסיישן, הפודקאסט בו אני מארח את האנשים שחיים ונושמים איקומרס.

בכל פרק אערוך שיחה שתציג זווית אחרת של העולם הרותח והמרתק הזה.

נשמע כאן אנשים משלל גווני קשת המיקרוקוסמוס של הקמעונות החדשה, נקשיב לדרכים בה שזורים חייהם האישים של מובילי תעשיית האיקום בעבודתם.

האזנה לכל פרקי הפודקאסט

Commersation Podcast
Commersation Podcast
ברוכים הבאים לקומרסיישן, הפודקאסט בו אני מארח את האנשים שחיים ונושמים איקומרס. בכל פרק אערוך שיחה שתציג זווית אחרת של העולם הרותח והמרתק הזה. נשמע כאן אנשים משלל גווני קשת המיקרוקוסמוס של הקמעונות החדשה, נקשיב לדרכים בהן שזורות חייהם האישים של מובילי תעשיית האיקום בעבודתם. מקווה שתיהנו וגם שנצליח לספר, ללמד ולחדש גם לכם, אנשי קהילת האיקום והריטייל המתרחבת. לקבלת עדכונים אישים ממני בכל פרק חדש- הירשמו באתר שלי- www.gordon.co.il. להשתמע, תימור גורדון
קומרסיישן עשרים ושלוש: אריאלה עובדיה, דה קלוזט
by Commersation

אריאלה עובדיה: האם sustainable fashion היא הפתרון למשבר האופנה?  ככה התחלנו ומשם נשאבנו לעולם שכולו אופטימיות זהירה, לשיחות על עתיד טוב יותר ומחשבות קיימיות. כמקימת מיזם הריקומרס הראשון לאופנה, דה קלוזט, היא יודעת על מה היא מדברת . דה קלוזט הוא פרויקט נהדר בן ארבע שנים, בו נשים מקימות "ארון" באתר ומוכרות באמצעותו פריטי לבוש ואקססוריז שלהן, כשאריאלה היא המחליטה מה ראוי להימכר ומה לא, ודואגת מכאן לכל שרשרת הערך (צילום\סליקה\שירות ואתם כבר יודעים). אגב, גברים וטינאייג'ריות לא התחברו על אף שניסתה. וכן, זה מגלגל לא מעט כסף טפו טפו.  אריאלה מסבירה מהן הטענות כלפי מותגי האופנה ואיך לדעתה צריך ואפשר לשנות את הדרך בה הם פועלים, וגם מה לה ולשמלות כלה ומה היא חושבת על אסוס וקסטרו. תיהנו משיחה עם אריאלה שמייצגת בעיני את הדור החדש של עולם האופנה.

קומרסיישן עשרים ושלוש: אריאלה עובדיה, דה קלוזט
קומרסיישן עשרים ושתיים: עומר מילויצקי, מנהל הדיגיטל והחדשנות במיטב דש
קומרסיישן עשרים ואחת: נטלי טנא, מנהלת ShoppingIL ויועצת לסטארטאפים באיקומרס
קומרסיישן עשרים: זיו רוזן, מנכ"ל גוליבר
קומרסיישן תשעה-עשר: רעות לונברג, רעות תקני לי!
קומרסיישן שמונה-עשר: חן זיסו, Zisu Shopify experts
קומרסיישן שבעה-עשר: נורית בלום, סמנכ"ל מותגים וצמיחת לקוחות SuperUp
קומרסיישן שישה-עשר: גיא פישר, מייסד FISHA ומנהל האיקומרס באלעד מערכות
קומרסיישן חמישה-עשר: ליאת סדן, מנהלת שיווק ופיתוח עסקי ZAP
קומרסיישן ארבע-עשר: אלדד רוטמן, Glasses USA
קומרסיישן שלושה-עשר: דקל סטולרו, מייסד ומנהל משותף Shoes Online
קומרסיישן שנים-עשר: מיכל רביב, TERMINAL X
קומרסיישן אחד עשר: שיראל אברהמי, אופנה צנועה
קומרסיישן עשירי: מיכאל מיטרני, מנהל דיגיטל וחדשנות, סופר-פארם.
קומרסיישן פרק תשיעי: הילה ארבל, מייסדת BoxOmine
קומרסיישן פרק שמיני: לירון וישניה, מנהלת האיקומרס של AMPM
קומרסיישן פרק 7: אלעד גולדנברג, יועץ אסטרטגי ושותף מייסד בביה"ס לאיקומרס DIGITAL IL
קומרסיישן פרק 6: יונתן איבגי, סמנכ"ל שיווק ומכירות ב-DHL Express ישראל
קומרסיישן פרק 5: אנה ברודי, מייסדת Ambassadors, רשת תכניות שותפים באיקומרס
קומרסיישן פרק 4: רוני אלגביש, סמנכ"ל דיגיטל ואיקומרס, נספרסו
קומרסיישן- פרק 3: אודליה אורבך וניר זיגדון- eCommunity
קומרסיישן- פרק 2: בשמת שדה, סמנכ"ל שיווק ושירות, דואר ישראל
קומרסיישן- פרק 1: שגיא סטוניס

פרטים נוספים

הגשה: תימור גורדון

הפקה: תימור גורדון

אתר אינטרנט: gordon.co.il

החסרנו משהו? מצאתם טעות? כתבו לנו.

כתוב/כתבי תגובה

שינוי גודל גופנים
ניגודיות