
ציון משתמשים
מודעה
על הפודקאסט – תוכנית למידה
ניצן קורן ואלירן מאור מדברים על למידה בארגונים ובכלל ואיך מפתחים אותה.
האזנה לכל פרקי הפודקאסט
מודעה
תוכנית למידה
ניצן ואלירן מדברים על למידה בארגונים ובכלל, ואיך הם מפתחים אותה
פרק 24 ואחרון לעונה הראשונה – וובינר אפקטיבי בשנת 2021
השבוע, בפרק שמסכם את העונה הראשונה של “תכנית למידה”, החלטנו לדבר עוד קצת על וובינרים, שיהיו, כנראה, דרך העברת השיעורים של כולנו ב-2021. איך מעבירים את המסר בצורה אפקטיבית? האם המדריכה צריכה להפעיל מצלמה בעצמה או לא? למה אינטראקציות כל כך חשובות? ואיך אפשר להעביר תקשורת בלתי מילולית גם דרך המצלמה הקטנה בוובינר? על כל השאלות האלו, ועוד כמה, נענה בפרק – האזנה נעימה!

15/11/2020
08/11/2020
01/11/2020
25/10/2020
18/10/2020
20/09/2020
13/09/2020
06/09/2020
30/08/2020
16/08/2020
09/08/2020
02/08/2020
26/07/2020
19/07/2020
05/07/2020
24/06/2020
24/06/2020
24/06/2020
Search Results placeholder
פרטים נוספים
הגשה: ניצן קורן ואלירן מאור
הפקה: ניצן קורן ואלירן מאור
החסרנו משהו? מצאתם טעות? כתבו לנו.
מה למדתי?
למדתי על זה שאנו משתמשים בהדרכה קלאסית בחיי היום יום שלנו, וזה ממש דומה להדרכה המתוקשבת שאנו מעבירים, למדתי מושג חדש שנקרא הדרכה היברידית והיא הדרכה שמשלבת קצת משני העולמות.
איך נשתמש?
אני אשתמש בכלים שלמדתי להעביר את השיעורים בלמידה מרחוק בצורה הרבה יותר מובנת ויעילה כדי לגרום לתלמידים ליהנות מהלמידה ולגרום להם לחוות שיעור לא רגיל, ולרצות להמשיך את השיעור ולחכות לשיעור הבא, אנסה לתת להם את התחושה הכי קרובה לשיעור פרונטלי,
הדרכה קלאסית יתרונות:
היא נעשית בפיקוח ובזמן אמת אפשר להבין מה המצב של התלמידים האם הם הבינו את החומר או שיש שאלות אני יכולה לשנות את החומר בזמן אמת לשנות סוג למידה לעניין את התלמידים.
חסרונות:
לא תמיד אפשר לנייד את ההדרכות ויש צורך בהעסקה רחבה יותר צריך יותר כסף, לפעמים המורים מגיעים לא מרצונם אלא בגלל שמכריחים אותם להיות נוכחים, וזה בעצם סוג של פאסיביות אצל התלמידים.
הדרכה מתוקשבת יתרונות:
אפשר להעביר שיעור או הרצאה או משימה לכמות לא מוגבלת של אנשים אפשר לייצר חווית למידה מעניינת שלא תמיד אפשר להעביר אותה בכיתה, התלמידים יכולים לחזור ולצפות בשיעור שוב ושוב.
חסרונות:
זוהי הדרכה א סינכרונית המורה המלמד לא תמיד נמצא בזמן אמת עם התלמידים רק לאחר הביצוע של ההדרכה אפשר ללמוד ולהסיק את המסקנות ממנה.
כלים:
הדרכה מפוצצת, לשפר מפעם לפעם וללמוד מטעויות, להתאים את הרמת לימוד, להשתמש בכמה שיותר גיוון.
למדתי שהעולם מתפתח ואין שום דבר שנוכל לעשות נגד זה זאת עובדה כל שנייה יכול להיות משהו שישנה סדרי עולם וצריכים להיות ערוכים לזה הלמידה המקוונת זה הדבר הכי נכון לעשות אי אפשר להפסיק את החיים חייבים להמשיך אותם כמובן שתמיד צריך לשפר את הכל וזה לא הכי נחמד אבל זה עדיף על לא ללמוד בכלל ואפילו יש תלמידים שיעדיפו את הלמידה הזאת יש לה יתרונות וחסרונות היתרונות זה כמו שכבר אמרתי תמיד נוכל ללמוד בכל מצב מישהו חולה יש מגפה יש מלחמה אפשר ללמוד חסרנות זה תלות במדיה אין אינטרנט הלך השיעור עוד משהו המורה חייב להיות מכיל אמפטי רגיש לסיטואציה ולתת עוד קצת מעצמו כי זה מסגרת מאוד מאתגרת גם בישבילו וגם בשביל התלמיד והתמיד צריך להיות עוד יותר אחראי להתחבר בזמן לא לעשות כאילו הוא שם וללכת