ציון משתמשים
על הפודקאסט – זמן לחשוב
העולם שלנו משתנה בקצב שלא נראה מעולם. בכל תחום ותחום – טכנולוגי, חברתי, בריאותי, סביבתי – התקדמות אסטרונומית, ולעיתים גם רגרסיה, מתרחשות כיום במהירות הבזק.
סדרת הפודקאסטים “זמן לחשוב” של גופמן קריאייטיב מארחת מומחים ומשפיענים, אנשי רוח ומעשה, לשיחות בגובה העיניים במגוון נושאים שנוגעים לכולנו. חדשנות ודיגיטל, אקטואליה ושיווק, הזירה החברתית וגם תרבות ואופנה – לכל אלה ועוד נקדיש פודקאסט מעורר השראה, במטרה לצאת עם קצת יותר הבנה וגם כמה סימני שאלה.
אנחנו מזמינים אתכם לעצור לשעה קלה את המרוץ, להישען לאחור, לקחת את הזמן – ולחשוב.
האזנה לכל פרקי הפודקאסט
העולם שלנו משתנה בקצב שלא נראה מעולם. בכל תחום ותחום – טכנולוגי, חברתי, בריאותי, סביבתי – התקדמות אסטרונומית, ולעיתים גם רגרסיה, מתרחשות כיום במהירות הבזק.
סדרת הפודקאסטים “זמן לחשוב” של גופמן קריאייטיב מארחת מומחים ומשפיענים, אנשי רוח ומעשה, לשיחות בגובה העיניים במגוון נושאים שנוגעים לכולנו. חדשנות ודיגיטל, אקטואליה ושיווק, הזירה החברתית וגם תרבות ואופנה – לכל אלה ועוד נקדיש פודקאסט מעורר השראה, במטרה לצאת עם קצת יותר הבנה וגם כמה סימני שאלה.
אנחנו מזמינים אתכם לעצור לשעה קלה את המרוץ, להישען לאחור, לקחת את הזמן – ולחשוב.
'זמן לחשוב' עם מרב צימרמן ורוית גופמן על החברה הישראלית שמחוללת מהפכה בתעשיית הטקסטיל והאופנה
הידעתם כי תעשיית האופנה והטקסטיל נחשבת לאחת המזהמות ביותר בעולם? ושייצור כל חולצה מצריך מספר ליטרים של מים? את המצוקה הזו באה לפתור חברת קורנית דיגיטל (Kornit Digital) הישראלית, מובילה עולמית בתחום הייצור הדיגיטלי לתעשיית הטקסטיל והאופנה. קורנית פיתחה טכנולוגיות לייצור על-פי דרישה כאלטרנטיבה לייצור המסורתי.
בפרק, מספרת מרב צימרמן, סמנכ”לית השיווק הגלובלית של קורנית דיגיטל, כיצד החברה משנה את האופן שבו חברות ענק שכולנו מכירים פועלות. בנוסף, מדברת מרב על עתיד עולם האופנה, בעידן בו חברות ענק כמו אדידס (בעולם) וקסטרו (בארץ) חוות משבר מלאים (כמויות סחורה עודפת), וגם: איך משלבים בין הצורך של הצרכן להתחדש כל הזמן לבין בעיית המלאים ממנה סובלת התעשיה.
האזינו>>
פרטים נוספים
הגשה: גופמן קריאייטיב
הפקה: גופמן קריאייטיב
אתר: gofmans.co.il