
ציון משתמשים
על הפודקאסט – זמן לחשוב
העולם שלנו משתנה בקצב שלא נראה מעולם. בכל תחום ותחום – טכנולוגי, חברתי, בריאותי, סביבתי – התקדמות אסטרונומית, ולעיתים גם רגרסיה, מתרחשות כיום במהירות הבזק.
סדרת הפודקאסטים "זמן לחשוב" של גופמן קריאייטיב מארחת מומחים ומשפיענים, אנשי רוח ומעשה, לשיחות בגובה העיניים במגוון נושאים שנוגעים לכולנו. חדשנות ודיגיטל, אקטואליה ושיווק, הזירה החברתית וגם תרבות ואופנה – לכל אלה ועוד נקדיש פודקאסט מעורר השראה, במטרה לצאת עם קצת יותר הבנה וגם כמה סימני שאלה.
אנחנו מזמינים אתכם לעצור לשעה קלה את המרוץ, להישען לאחור, לקחת את הזמן – ולחשוב.
האזנה לכל פרקי הפודקאסט
העולם שלנו משתנה בקצב שלא נראה מעולם. בכל תחום ותחום – טכנולוגי, חברתי, בריאותי, סביבתי – התקדמות אסטרונומית, ולעיתים גם רגרסיה, מתרחשות כיום במהירות הבזק.
סדרת הפודקאסטים ”זמן לחשוב” של גופמן קריאייטיב מארחת מומחים ומשפיענים, אנשי רוח ומעשה, לשיחות בגובה העיניים במגוון נושאים שנוגעים לכולנו. חדשנות ודיגיטל, אקטואליה ושיווק, הזירה החברתית וגם תרבות ואופנה – לכל אלה ועוד נקדיש פודקאסט מעורר השראה, במטרה לצאת עם קצת יותר הבנה וגם כמה סימני שאלה.
אנחנו מזמינים אתכם לעצור לשעה קלה את המרוץ, להישען לאחור, לקחת את הזמן – ולחשוב.
בפרק זה, רוית גופמן מארחת את מיכל גרונדלנד, סמנכ”לית פיתוח עסקי בתחום הספורט והבידור, שמובילה את מהלכים אסטרטגים עבור חברות סטארטאפ מצליחות ובין השאר פועלת עם מותגי על בינלאומיים.
מיכל, שהחלה את דרכה בארה”ב בתחום ההפקות, והיתה בעברה דוברת ההתאחדות לכדורגל, משוחחת על הדרך שהובילה אותה לניהול הפקות ענק בניהן פסטיבל הצ'מפיונס ליג, ועל אתגרים בשווקים משתנים בתחום הספורט והבידור.
💡 מיכל מאמינה בתוכן כאמצעי לבניית קשרים עסקיים, מדברת על השפעת תוכן שנוצר על ידי אוהדים, על שינוי הגישות בשיתוף חומרים של אוהדים וטאלנטים, ונותנת מבט על מה שהשווקים מחפשים כיום. במהלך השיחה, מיכל נוגעת בנושאים חמים כמו זכויות שידור ומה זה בעצם ”fans experience”.
🎧 האזינו >>
פרטים נוספים
הגשה: גופמן קריאייטיב
הפקה: גופמן קריאייטיב
אתר: gofmans.co.il



