
ציון משתמשים
על הפודקאסט – המרקרים – הפודקאסט של דה מרקר
מגזין סוף השבוע של דה מרקר – The-Marker.
גיא רולניק וענת ג’ורג’י עם מבט מעמיק אל אחורי הקלעים של הנושאים ששולטים במחזור החדשות היומיומי.
מגזין סוף השבוע של The-Marker
גיא רולניק וענת ג’ורג’י עם מבט מעמיק אל אחורי הקלעים של הנושאים ששולטים במחזור החדשות היומיומי
השבוע ב”המרקרים” עם גיא רולניק וענת ג’ורג’י:
‘המרקרים’ השבוע צוללים להיבטים הפסיכולוגיים – תרבותיים של הסכסוך הישראלי פלסטיני ולהתנהלות הפנימית באמ”ן מחקר שלא מאפשרת ריבוי דעות ולא נותנת מקום להשפעות הנפש על קבלת החלטות.
ד”ר עפר גרוזברד, פסיכולוג קליני וחוקר תרבויות, ייעץ לאמ”ן מחקר במשך חמישה חודשים, ואז פוטר. הוא חזר משם עם ביקורת נוקבת
See omnystudio.com/listener for privacy information.

פרטים נוספים
הגשה: גיא רולניק, ענת ג’ורג’י
הפקה: הארץ
אתר: https://www.themarker.com/misc/writers/WRITER-1.9125363
שלום ענת וגיא,
אני מאזין קבוע של הפודקאסט המצויין שלכם. אחד הנושאים שאנחנו רואים עין בעין הוא הפגיעה האנושה של הרשתות החברתיות במרקם החברתי.
לאחרונה, בתחילת הפודקאסט, יש פרסומת. למרבה הפתעתי זו הייתה פרסומת של חברת Meta. בפעם הראשונה שזה קרה אמרתי לעצמי “זו בטח טעות, זה לא הגיוני”. בפעם השנייה כבר התחלתי לחשוד.
אני בטוח שהפה והלב שלכם שויים ובמקום הנכון, אך אנא, תקנו את הטעות ותפרסמו מה שאתם רוצים חוץ מרשתות חברתיות (גם אם הן מניעות פרויקטים לקידום אוכלוסיות נחשלות/האב לסטארטאפים/תרופה לסרטן, כולנו מכירים טריקים של washing שחביבים על מונופולים משחיתים).
בסוף השפויים ינצחו!