Train by Science Podcast for Cyclists and Endurance Athletes

ציון משתמשים

דרגו את הפודקאסט

ציון נמוך ------- ציון גבוה

ציון ממוצע | מס' מדרגים

על הפודקאסט – Train by Science Podcast for Cyclists and Endurance Athletes

הפודקאסט מיועד עבור ספורטאי סיבולת בדגש על רוכבי אופניים ועוזר להם להפוך להיות אתלטים טובים יותר. במסגרת הפודקאסט נדון על סוגיות שונות הנוגעות לפיזיולוגיה, תוכניות אימון, הצבת יעדים, פסיכולוגיה ועוד ועוד.

האזנה לכל פרקי הפודקאסט

Train by Science Podcast for Cyclists and Endurance Athletes
הפודקאסט מיועד עבור ספורטאי סיבולת בדגש על רוכבי אופניים ועוזר להם להפוך להיות אתלטים טובים יותר. במסגרת הפודקאסט נדון על סוגיות שונות הנוגעות לפיזיולוגיה, תוכניות אימון, הצבת יעדים, פסיכולוגיה ועוד ועוד. לתוכנית אימונים אישית מאת דרור הדדי פנו אליו באימייל [email protected]
more...
אימון קוטבי - פרק #1

אימון קוטבי מקובלת כיום כשיטת האימון הטובה ביותר עבור רוכבים מקצוענים וגם עבור רוכבים חובבנים. היא מגדירה שלושה טווחי אימון: עצימות קלה יחסית מתחת לסף האירובי, עצימות בינונית בין הסף האירובי לאנאירובי ועצימות גבוהה מעל הסף האנאירובי.

על פי שיטה זו כ-80% מהאימונים שלנו צריכים להתבצע מתחת לסף האירובי ורק 20% צריכים להתבצע מעל הסף האנאירובי. העבודה בין שני הטווחים מצומצמת מאד . זאת בניגוד גמור לדרך בה רובינו מתאמנים. רובינו מבלים בעיקר בתחום האמצע והרבה פחות בשני התחומים האחרים.

בפרק זה אני מסביר איך התגלתה שיטת האימון הזה, וסוקר מספר רב של מחקרים המעידים על כך שהיא .השיטה הטובה ביותר

קישור לפרק

פרטים נוספים

הגשה: דרור הדדי

הפקה:

אתר אינטרנט : https://www.buzzsprout.com/210016

החסרנו משהו? מצאתם טעות? כתבו לנו.

כתוב/כתבי תגובה

שינוי גודל גופנים
ניגודיות