
ציון משתמשים
על הפודקאסט – The CX Podcast – הפודקאסט על חווית הלקוח
שלום וברוכים הבאים לפודקאסט על חווית לקוח בהגשת שני סבח ודורית שר.
בסדרת הפודקאסטים הזו, נשים זרקור על הקשר בין עולמות השיווק, השירות, הדיגיטל, החדשנות והטכנולוגיה וכל יתר האספקטים הנוגעים לחווית הלקוח.
בפודקאסט נשלב גם שיחות עם מומחים ואורחים מרתקים ונדבר על השינויים והמגמות החדשות בתחום, על הבאזז וורדס ועל מה שעומד מאחוריהם, בשילוב עצות פרקטיות למעבר מאסטרטגיה לפרקטיקה.
אתם, מאזינים יקרים, מוזמנים לשלוח לנו סיטואציות שבהן נתקלתם – הן בחוויות מיוחדות ויוצאות דופן, והן בחוויות שליליות.
אנחנו נשמח לנתח אותן מזוויות מבט שונות, כדי שכולנו, כקהילה מקצועית, נוכל ללמוד ולהשתפר 🙂
האזנה לכל פרקי הפודקאסט
שלום וברוכים הבאים לפודקאסט על חווית לקוח בהגשת שני סבח ודורית שר.
בסדרת הפודקאסטים הזו, נשים זרקור על הקשר בין עולמות השיווק, השירות, הדיגיטל, החדשנות והטכנולוגיה וכל יתר האספקטים הנוגעים לחווית הלקוח.
בפודקאסט נשלב גם שיחות עם מומחים ואורחים מרתקים ונדבר על השינויים והמגמות החדשות בתחום, על הבאזז וורדס ועל מה שעומד מאחוריהם, בשילוב עצות פרקטיות למעבר מאסטרטגיה לפרקטיקה.
אתם, מאזינים יקרים, מוזמנים לשלוח לנו סיטואציות שבהן נתקלתם – הן בחוויות מיוחדות ויוצאות דופן, והן בחוויות שליליות.
אנחנו נשמח לנתח אותן מזוויות מבט שונות, כדי שכולנו, כקהילה מקצועית, נוכל ללמוד ולהשתפר 🙂
הפעם בפרק – איך מייצרים תיעדוף ליוזמות חדשות לשיפור חווית הלקוח, כשהמשאבים מוגבלים?
בפרק הזכרנו מספר כלים שיעזרו לכם בתיעדוף אפקטיבי.
תיהנו,
דורית ושני
פרטים נוספים
הגשה: שני סבח, דורית שר
הפקה: שני סבח, דורית שר
אתר אינטרנט: shanisabah.com
החסרנו משהו? מצאתם טעות? כתבו לנו.



