
ציון משתמשים
על הפודקאסט – Radio Button – עיצוב מוצר
בפודקאסט נדבר על כל הדברים שקשורים לעיצוב והייטק. נארח מעצבים ומעצבות מחברות שונות ונענה על שאלות רלוונטיות.
האזנה לכל פרקי הפודקאסט
הפודקאסט מדבר על עיצוב וחווית משתמש בעולם ההייטק. בפודקאסט מתארחים מוביילי עיצוב מחברות הייטק מובילות כמו גוגל, מיקרוסופט, פייסבוק וכ”ו
<<<<.spotify-לחצו על הכפתור בשביל להקשיב ב
יש רגעים שקל להתאהב בפתרון יפה. אבל אם ה UX לא מחובר לאסטרטגיה, הוא עלול להישאר יפה – ולא לעבוד. בפרק החדש ”UX שמכוון החלטות עסקיות” של רדיו באטן, עדי לוין מארחת את מירב כהן, יועצת אסטרטגית לחווית משתמש וראש תחום עיצוב המוצר ב Trustmi, לשיחה על איך מחברים חוויה לאסטרטגיה ולביצוע.
מירב מזמינה לראות את המוצר כמערכת שלמה שמחברת מכירה, שיווק ובנייה בפועל והיא משתמשת בדימוי הבית כדי להמחיש את הנושא: הול שמכוון לחדרים – מודולים וזרימות – ולכל חדר תפקיד. גם אם חלק עוד בבנייה, המסלול צריך להיות ברור ומלוטש, תוך איזון בין ריצה לפיצ'רים לחיזוק הליבה לאורך זמן.ובתכל'ס – מעבר לעיצוב – יש מוצר שחייב לעבוד: ברור, יעיל, סימלסי ויפה, אך גם מחובר לביזנס. היום מעצבים ומעצבות חושבים גם מוצרית: לא רק איך זה נראה ומרגיש, אלא מה מקדם ערך למשתמש וגם את מטרות החברה.
הפרק הזה יצא כחלק משיתוף פעולה עם כנס COM.PLEX שיתקיים ב 19.11.25, אנו מארחות א.נשים שהולכים.ות להרצות שם ובכך לתת לכם.ן הצצה למה שהולך להיות בכנס. הכנס יתמקד במחקר, עיצוב ואפיון מערכות מורכבות. אירגנו במיוחד למאזינים ולמאזינות של רדיו באטן קוד הנחה של 10% לכרטיסים לכנס – ComRadio10 (תקף לכל סוגי הכרטיסים עד ה-12.11)
האזנה נעימה 🎧
בחסות Triolla
פרטים נוספים
הגשה: יהודית אשר
הפקה: יהודית אשר
עמוד פייסבוק: facebook.com/RadioButtonPodcast
החסרנו משהו? מצאתם טעות? כתבו לנו.




שלום רב ,
קודם כל רוצה להגיד תודה על הפודקסטים הללו מאוד מעשירים ומעניינים לומדים מהם המון!!!! אז תודה שאתם קיימים!
אשמח להציע הצעה אולי תשמע קצת מוזרה אבל יכולה להגיד שמהצד שלי זה מקשה על ההקשבה במיוחד שרוצה להקשיב לכל הפודקסטים ולא רק לאחד יהודית אשר כנראה בחורה מהממת אבל נורא קשה להתרכז כאשר המרואיין עונה על שאלה היא לא מפסיקה להנהן בקול ולהגיד אאאממא אממאאאממ. אני יכולה להעיד שכמי שיש לה הפרעות קשב וריכוז זה מוציא אותי מריכוז ולא מצליחה להקשיב לתשובה. כל דבר מונוטוני שחוזר על עצמו יכול להטריף כשמדובר בכמות של פודרקסטים שרוצים להקשיב להם. אותי אישית זה מתסכל.. הביקורת נכתבה לא מתוך מקום של לרדת אלה מתוך רצון שאולי זה מפריע לעוד אנשים ואולי תרצו לשפר .. ממש ממש תודה ולא מתכוונת לפגוע !
תבורכו 🙂