
ציון משתמשים
על הפודקאסט – People Before Code
בדיוק כמו השם של הפודקאסט שלנו, הוא בראש ובראשונה עוסק באנשים. אנשים לפני קוד.
בכל פרק נפגוש עובד/ת סיילספורס שישתפו אותנו במשהו שלמדו מהעבודה המקצועית או החיים האישיים במטרה לתת לנו כלים אמיתיים שיהפכו את החיים שלנו לטובים יותר.
נדבר על כל מה שבין שיוויון מגדרי, למידה מתקלות ופניה ללקוחות, ועד איך מתחילים לעשות מדיטציה ולומדים להקשיב כמו שצריך.
האזנה לכל פרקי הפודקאסט
בדיוק כמו השם של הפודקאסט שלנו, הוא בראש ובראשונה עוסק באנשים. אנשים לפני קוד. בכל פרק נדבר על אספקט אחר בחיי העבודה: על האתגרים, הקונפליקטים והרגעים האנושיים, לצד כלים פרקטיים להתנהלות בעולם העבודה המודרני בתעשיית הטק.
מגישה: מיכל פורת
—
למשרות הפתוחות שלנו >>
https://www.salesforce.com/company/careers/
עבודה בחברות טק מזמנת המון מפגשים בין מחלקות: פיתוח ומכירות, פיתוח ומוצר, מוצר ומרקטינג ועוד. אבל מה קורה כשמחלקת הפיתוח פוגשת את הלקוחות? דיברנו עם אודי שויקי, קלאוד ארכיטקט בסיילספורס על יחסי מפתחים.ות ולקוחות. דיברנו על איך מתכוננים לפגישה עם לקוח, איך נתאים את הטרמינולוגיה שלנו כדי להמנע מקצר בתקשרות, מה המפתחות יכולות להרוויח מפגישה כזו ולמה שווה למפתחות ומפתחים לצאת מאיזור הנוחות ולפגוש לקוחות.
—
ההמלצה של אודי:
—
דיברנו על:
פיתוח תוכנה
סיילספורס
מערכות יחסים עם לקוחות
סטוריטלינג טכנולוגי
למי מתאים לפגוש לקוחות?
תחקיר לקוחות
פערי ידע
soft skills
האם פגישה בין מפתחים ללקוחות יכולה לגרום נזק?

פרטים נוספים
הגשה: מיכל פורת
הפקה: סיילספורס ישראל
אתר: https://www.facebook.com/SalesforceIsraelRD