ערבית מדוברת – עַלַא עֵינִי ועַלַא ראסִי

ערבית מדוברת פודקאסט

ציון משתמשים

4.3
(19)

דרגו את הפודקאסט

ציון נמוך ------- ציון גבוה

ציון ממוצע 4.3 / 5. מס' מדרגים 19

דרגו ראשונים את הפודקאסט

מודעה

על הפודקאסט – ערבית מדוברת – עַלַא עֵינִי ועַלַא ראסִי

הפודקאסט ערבית מדוברת עלא עיני ועלא ראסי עוסק בסוגיות מרכזיות בתהליך לימוד ערבית מדוברת, עם דגש על נושאים מורכבים מחד ונושאים שימושיים מאידך.

הפודקאסט לא מתיימר וגם לא יכול להחליף קורס מסודר כמו הקורסים שאנו מציעים בלינגולרן בפורמט של שיעורים פרטיים אונליין עם מורים מנוסים ומקצועיים.

פרקי הפודקאסט כן עשויים לשמש כלי עזר המלווה את תהליך הלמידה והוא מיועד בעיקר לתלמידים שנמצאים בשלבי הלמידה הראשונים, אם כי גם תלמידים שכבר מתקדמים יותר בחומר ימצאו ערך רב בפרקי הפודקאסט.

על המגישים:

נידא בסול הנה מורה ותיקה לשפה הערבית בלינגולרן. נידא מלמדת ערבית למעלה מ-10 שנים במסגרות שונות והיא בעלת תואר שני בחינוך והוראה.

אישמעאל בן-ישראל הוא מנכ”ל לינגולרן וגם מייסד העמותה לקידום הערבית המדוברת שפועלת להנכחת הערבית בחברה הישראלית ולהנגשת הערבית המדוברת לישראלים יהודים כבר מגיל צעיר.

האזנה לכל פרקי הפודקאסט

מודעה

פרטים נוספים

הגשה: נידא בסול, אישמעאל בן-ישראל

הפקה: נידא בסול, אישמעאל בן-ישראל

אתר: lingolearn.co.il

החסרנו משהו? מצאתם טעות? כתבו לנו.

אולי יעניין אותך גם:

2 מחשבות על “ערבית מדוברת – עַלַא עֵינִי ועַלַא ראסִי”

  1. כל כך חבל שהתוכן מצויין אבל לא שומעים ברור את נידה, הסאונד שלה לא טוב כי היא לא יושבת באולפן. קשה מאוד ללמוד ככה את המילים שהיא אומרת כי זה פשוט מעומעם ולא ברור. וכל זה מעבר לכך שהיא מדברת מאוד מהר. ככה היה בכל הפרקים למיטב זכרוני. חבל..

    הגב

כתיבת תגובה