פודקאסטרים מדברים: יהודה גלעד, הילה דותן ויוני מוסרי

יהודה גלעד

“ראינו שיש בחברה אנשים מאוד מעניינים עם סיפורים לא מהעולם הזה. רצינו לשתף וגם לחפור קצת. להגיע לשיחה עם עומק. שיחה שמעוררת שאלות שממילא צריכות להשאל.” מגישי הפודקאסט Chegg אפ אמ, יהודה גלעד, הילה דותן ויוני מוסרי, מדברים.


ספרו בכמה מילים על הפודקאסט שלכם

הפודקאסט החמוד שלנו הוא הביטוי של הרצון שלנו לייצר תוכן ולשתף את המאזינים בשיחות בנושאים המפגישים את היום-יום הגדוש בפרוייקטים ווקטורים של התפתחות עם הנצחי, המעבר למקרה וזמן.

כל זאת בשיחה בין חברים הקשורים במטרות וערכים משותפים תחת קורת הגג של צ׳ג ישראל המדהימה.

למה החלטתם להתחיל את הפודקאסט?

הדבר המשמעותי ביותר שדחף אותנו לכיוון הפודקאסט היה השיחות המרתקות שהיינו מנהלים במשך היום במשרד, ובעיקר בשעת ״הקפה של שלוש״.

ראינו שיש בחברה אנשים מאוד מעניינים עם סיפורים לא מהעולם הזה. רצינו לשתף וגם לחפור קצת. להגיע לשיחה עם עומק. שיחה שמעוררת שאלות שממילא צריכות להשאל.

איך גיליתם את עולם הפודקאסטים?

אנחנו חנונים, ולכן גדלנו עם תכניות שמע מגיל אפס. הפודקאסטים והאינטרנט צמחו יחד אתנו. עוד לפני עידן האינטרנט היינו שומעים סיפורים מוקלטים על תקליטי ויניל בילדות, הצגות רדיו. כשקצת גדלנו אבא העיתונאי היה משאיל את הרשמקול שלו. כשגדלנו עוד קצת הפכנו לדיג׳יים במסיבות שהיינו מארגנים בבית. משם המשכנו לככב ביוטיוב וכו’.

אז פודקאסטים זה דבר חדש ישן עבורנו, שאנו אוהבים מאוד. היום אפשר לומר ש-Radio killed the video star!

מהם הפודקאסטים האהובים עליכם?

הנה רשימה קטנה של הלהיטים לעורר השראה:

מה הדברים הכי מגניבים שקרו לכם עם הפודקאסט?

ראשית השיחות שהתפתחו בינינו בעקבות הנושאים שאנו מעלים חודרות ומעוררות מחשבה, ומניעות לפעולה. אז מודעות זה אחד הדברים שכן קרו במפתיע.

דבר נוסף זה המשובים שאנו מקבלים מחברינו ומהמשפחה (כי טרם פרסמנו את הפודקאסט). השיחות שלנו נוגעות באנשים. אנו מוצאים בעלי ברית, ומייצרים שינוי תודעתי.

דבר נוסף שקרה לנו לטובה הוא האינטימיות שגברה מאז התחלנו להפיק. זה מחבר ומשמח.

היינו שמחים לעלות ברמת ההפקה ל-Level Expert. רוצים להדהים ולענג את המאזינים. רוצים שיכירו את הדמויות שאנו מייצרים ויוכלו לסמוך עליהם. ויתרה מכל רוצים לגעת באנשים ולאפשר לעשות שינוי היכן שהשינוי נדרש. הכל מתחיל במחשבה ודמיון. אנו רוצים להיות הניצוץ.

יש לכם טיפ/ים לפודקאסטרים מתחילים?

לא לחשוש לדמיין. בדמיון לכו למקומות שאתם מתחברים אליהם ומלאי תשוקה לגביהם. ראו איזו תועלת ייחודית אתם רוצים להביא למאזינים שלכם. פתחו מעבד תמלילים, ועשו רשימה של ראשי פרקים.

יש לכם תוכן עניינים. עכשיו תעשו שורה חדשה ותתחילו לכתוב את הפתיחה:

״שלום לכל המאזינים. היום אנו רוצים לדבר אתכם על…״

הקשה ביותר מאחוריכם. עכשיו השתמשו ב-anchor.fm לכל שאר הצרכים שלכם.

יעזור להקשיב לפרק #000 של הפודקאסט שלנו: ״מאפס לאחד״.

בהצלחה!

עוד משהו שבא לכם לחלוק עם העולם?

אנו רוצים להודות לשחף שקוף וצ׳ג ישראל שנותנים לנו בית חם, חזון ומטרות נעלות וסביבת אנשים נפלאים המעוררים אצנו השראה אינסופית ורצון לחלוק עמהם את השטויות עם רצון מתמיד להשתפר. תודה.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה