פודקאסטר מדבר: מיכאל רוס

מיכאל רוס

“תוך כדי ההקלטות מצאתי שהפרקים הכי אותנטיים ומעניינים היו אלה שהוקלטו בבתים של המרואיינים, כשאנחנו יושבים על הספה שלהם, ולפעמים אפילו תוך כדי סיגריה.” מיכאל רוס, יוצר ומגיש הפודקאסט “סטרייט פרנדלי“, מתראיין.


ספר בכמה מילים על הפודקאסט שלך

שלום, כאן מיכאל רוס עם סטרייט פרנדלי. הפודקאסט.

מההומו-ספיאנס ועד ימינו הלהט״ביות תמיד ובכל מקום פשוט נמצאת שם.

בין אם אתםן מהקהילה הלהט״ב או פשוט מתעניינים, נדבר ונלמד על ההיסטוריה, התרבות והלייף סטייל הלהט״בי. נארח את החוקרים, דמויות המפתח והא.נשים הכי משמעותיים וססגוניים בקהילות הלהט״ב.

מיכאל רוס הינו יוצר תוכן, יזם חברתי ועסקי בקהילה הגאה. בימים אלה בנוסף על הפודקאסט עובד על סדרת רשת דוקומנטרית על תרבות והיסטוריה להט״בית עולמית, וכן עובד בערוץ הטלויזיה הגאה האירופאי OUTtv.

למה החלטת להתחיל את הפודקאסט?

האג׳נדה שלי מאוד פשוטה: הנגשה של תוכן להט״בי.

בין אם אתםן מתגוררים בת״א או בדימונה, בין אם מחוץ לארון או בחסידות גור, ובין אם אתםן מהקהילה הלהט״ב או פשוט תומכים בה – הפודקאסט הזה יוכל לסייע לכולכםן.

איך גילית את עולם הפודקאסטים?

בכלל גיליתי את עולם הפודקאסטים דרך אנשים שהיו בהרצאות ואירועים שלי. לא תמיד הם הצליחו להגיע למפגשים ועלה הצורך בתוכן שהוא יותר נגיש.

היתרון העצום שמתלבש היטב עם האג׳נדה שלי – הגעה לפריפריה ולמקומות אליהם ארגוני ועסקי הקהילה הלהט״ב לא מצליחים להגיע ולסייע.

מהם הפודקאסטים האהובים עליך?

לפני שהתחלתי בהקלטות האזנתי במשך חודשים לאינספור פודקאסטים להט״בים בעיקר בחו”ל וגם למס׳ המצומצם שיש בישראל.

אני מודה שאני פחות מאזין לפודקאסטים ספציפיים, אלא עוקב אחרי מספר דמויות ומאזין לפרקים בפודקאסטים שהם מתארחים בהם. אחד מהמודלים שלי לחיקוי הוא פרופ׳ יובל נח הררי עם הפודקאסט “קיצור תולדות האנושות“.

מה הדברים הכי מגניבים שקרו לך עם הפודקאסט?

תוך כדי ההקלטות מצאתי שהפרקים הכי אותנטיים ומעניינים היו אלה שהוקלטו בבתים של המרואיינים, כשאנחנו יושבים על הספה שלהם, ולפעמים אפילו תוך כדי סיגריה.

הפודקאסט הזה אפשר לי להכנס לעולמם האישי של חלק מהאנשים שהקימו את הקהילה הלהט”ב בישראל שבמשך שנים רק קראתי ולמדתי עליהם – ופתאום אנחנו נמצאים בשיח הכי אישי שיש אצלהם בסלון בבית.

הפודקאסט הזה חיבר אותי לא רק לסיפורים, אלא גם לאנשים עצמם מאחורי ההיסטוריה, וזה כבוד ענק שאני שמח שיש לי את ההזדמנות לשתף עם מאזיניי.

יש לך טיפ/ים לפודקאסטרים מתחילים?

לעשות המון עבודת הכנה, להקשיב לתחושות הבטן ואתםן יודעים הכי טוב מה הדברים שאתםן רוצים להעביר ולכן מצד אחד להתייעץ, אבל מצד שני להיות אתם ולהכתיב את הכיוון.

אני לומד המון מהקהל המקסים שיש לי ומהעוקבים שלי ומאוד נהנה מהשיח איתם.

עוד משהו שבא לך לחלוק עם העולם?

💜
🌈
💜

Mother has Arrived – Let’s create, empower & connect the LGBT communities! We’re straight-friendly

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה