פודקאסטר מדבר: דוד שאוו

דוד שאוו

“האזנתי “במקרה” למרצה עם קול בריטון שדיבר על הקשר בין בינה מלאכותית ותודעה, ועד כמה העולם המוכר לנו ישנה את פניו בעשורים הקרובים, עד לנקודת הסינגולריות איפה שהוא בשנת 2050. אם לא האינטרנט לא הייתי נחשף לידע משנה החיים הזה’ והשאר היסטוריה.” יוצר ומגיש הפודקאסט GET A ROOM, דוד שאוו, מדבר.


ספר בכמה מילים על הפודקאסט שלך

ההסכת “לכו לחדר” (באנגלית זה נשמע יותר טוב) הוא פרי יצירה רבת שנים.

הוא עוסק בנושאים של הכרויות באינטרנט, מיניות ותודעה של מערכות יחסים. מגיל צעיר עסקתי בחינוך לא פורמלי, במיוחד זה שנוגע לצמיחה אישית דרך מערכות יחסים.

לימדתי במסגרות שונות, כתבתי בלוג יומי וכמובן חקרתי על עצמי. בהסכת אני נפגש עם אנשים שפועלים בתחומים אלה או הנושקים להם.

ביחוד אני אוהב לתת במה לאלה שמעוניינים להכיר בני זוג. ר’ לדוגמה פרקים 2 ו – 8. אין לי אג’נדה למעט הרצון להנגיש ידע ולאפשר תודעה עמוקה יותר. מעבר לכך שכל אדם יעשה את הבחירות שלו/ה.

למה החלטת להתחיל את הפודקאסט?

בחמש השנים האחרונות אני מלווה בהתנדבות גברים ונשים בתהליך הדייטינג שלהם במסגרת ארגון חיבורים ובעקבות משובים שקיבלתי הבנתי שכדאי להנגיש את הידע והתובנות שיש לי לציבור רחב יותר.

ההסכת הוא הדרך שבה אני עושה זאת.

איך גילית את עולם הפודקאסטים?

לפני שנים לא מעטות, בשדה תעופה מרוחק, לאחר שהמטוס חזר על עקבותיו והייתי צריך להישאר ער בהמתנה להכרזה לגייט.

האזנתי “במקרה” למרצה עם קול בריטון שדיבר על הקשר בין בינה מלאכותית ותודעה, ועד כמה העולם המוכר לנו ישנה את פניו בעשורים הקרובים, עד לנקודת הסינגולריות איפה שהוא בשנת 2050. וחשבתי לעצמי, שאם לא האינטרנט לא הייתי נחשף לידע משנה החיים הזה. והשאר היסטוריה.

מהם הפודקאסטים האהובים עליך?

הספינר – מרתק לשמוע כמה חוסר מודעות יש בעולם הפוליטי, וכמה אנרגיה מבוזבזת לצבירת פייק כוח.

מה הדברים הכי מגניבים שקרו לך עם הפודקאסט?

העבודה על ההסכת, התחקיר שאני עושה, מפגישים אותי אם תחומי ידע ואנשים יוצאי דופן בחשיבה ובהווייה.

אני נחשף לסיפורי חיים מרתקים שמעשירים אותי אישית. אני אוהב את האינטראקציה עם בני אדם אחרים ולכן העבודה היומיומית לפני, במהלך ולאחר הקלטת כל פרק ממלאת מאוד.

התכנים שאני מביא מאפשרים לאנשים לקבל החלטות מושכלות ונכונות יותר לחיים האישיים שלהם. בהתאם לכך הם ראויים לקבל במה ארצית, ברדיו למשל.

עוד הייתי רוצה להקליט מול קהל חי, תוך אינטרקאציה (שאלות ותשובות) איתו.

יש לך טיפ/ים לפודקאסטרים מתחילים?

כן! בהתחלה נאבקתי ללמוד את התחום, להוציא את המוץ מן התבן, ולהבין מה רלוונטי אלי, כטירון בתחום. את התובנות שלי העליתי על הכתב: lovush.com/setup-podcast//

עוד משהו שבא לך לחלוק עם העולם?

עוד ממני ב Quora:
he.quora.com/profile/David-Shaw

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה