פודקאסטרים מדברים: מורן מישל וגדי סולומון

ivory black friday banner

"הדבר השני הוא הקהילה שלנו. קהילת הריצה היא אמנם צרכנית תוכן ריצה גם קודם ל׳קצב דיבור׳ אבל כשאנשים צועקים לנו באמצע ריצה בשום-מקום ׳איזה מעולה היה הפרק עם…׳ זה אחד הדברים הכי שווים שיכולים לקרות לדעתנו". מורן מישל וגדי סולומון מהפודקאסט 'קצב דיבור' מדברים.


ספרו בכמה מילים על הפודקאסט שלכם

׳קצב דיבור – פודקאסט הריצה של ישראל׳ עוסק, באופן מפתיע, בכל מה שקשור לתחום הריצה בארץ.

שנינו רצים חובבים, למרחקים ארוכים או ארוכים יותר, ונוטים להעדיף ריצות שטח, אבל לא רק.

בכל פרק אנחנו מארחים אורחת או אורח עם סיפור אישי מעניין על דרכם בעולם הריצה או בעלי מקצוע עם ידע רב ערך לרצים.

למה החלטתם להתחיל את הפודקאסט?

שנינו אנשי תוכן שכותבים על ריצה בפלטפורמות שונות וצורכים תוכן על ריצה, שאף פעם אין מספיק ממנו.

כשהבנו שאנחנו נהנים בעצמנו להאזין לפודקאסטים על ריצה מהעולם אבל אין פודקאסט ריצה ישראלי, זה פשוט התבקש להקים פודקאסט על ריצה בעברית, שיהיה פודקאסט הריצה של ישראל.

איך גיליתם את עולם הפודקאסטים?

וואו, זה היה מזמן.

מורן: לראשונה שמעתי את המילה פודקאסט בתכנית הרדיו של טל ואביעד, וכנראה שהפרק הראשון ששמעתי היה תכנית מוקלטת שלהם.

מהם הפודקאסטים האהובים עליכם?

אם נתמקד בתחום הספורט אז תופעת דורפן שמדבר על ספורט בצורה הכי אינטלקטואלית ומרתקת, בכל שפה.

פודקאסטים על ריצות למרחקים ארוכים באנגלית, למשל ultrarunnerpodcast.com, talk ultra, science of ultra ואחרים שמארחים סטארים אמיתיים בינלאומיים עם המון ניסיון, ואת trained של נייקי שמדבר לכל רמה ובאופן רחב יותר.

מה הדברים הכי מגניבים שקרו לכם עם הפודקאסט?

שני דברים סופר מגניבים:

הראשון, שכבר בפרק הראשון כיוונו גבוה והזמנו את הרצה האולימפית האגדית נילי אברמסקי והיא ישר אמרה כן.

נכון שהכרנו קצת קודם מהשבילים, אבל גילינו אישה מרתקת ורחבת לב ולמדנו המון.

והדבר השני הוא הקהילה שלנו. קהילת הריצה היא אמנם צרכנית תוכן ריצה גם קודם ל׳קצב דיבור׳ אבל כשאנשים צועקים לנו באמצע ריצה בשום-מקום ׳איזה מעולה היה הפרק עם…׳ זה אחד הדברים הכי שווים שיכולים לקרות לדעתנו.

מה נרצה שיקרה? שיצמח ויפתחע אותנו בהפתעות שאנחנו לא יכולים לבטא בעצמנו בנקודת הזמן הזאת.

יש לכם טיפ/ים לפודקאסטרים מתחילים?

תעניינו את עצמכם לפני הכל. אל תתעסקו במה שנדמה לכם שהקהל מצפה מכם, תדאגו שכל פרק יעניין אתכם עד כדי כך שלא ישנה לכם אם לא יאזין לו אף אחד.

רק אחר כך תדאגו למספר האזנות, נתונים וכו׳.

עוד משהו שבא לכם לחלוק עם העולם?

צאו לרוץ.

כתיבת תגובה

שינוי גודל גופנים
ניגודיות