עשר דקות על שיווק

עשר דקות על שיווק פודקאסט

ציון משתמשים

5
(4)

דרגו את הפודקאסט

ציון נמוך ------- ציון גבוה

ציון ממוצע 5 | מס' מדרגים 4

על הפודקאסט – עשר דקות על שיווק

פודקאסט שבועי שמדבר על אסטרטגיות פרסום ושיטות עבודה מתקדמות שמיושמות בחברות הגדולות והמצליחות בעולם.

בכל פרק תשמעו יזמים, סטארטאפיסטים ומנהלי שיווק המספרים למאזינים איך הם מצליחים להניב תוצאות מעולות בקמפיינים שלהם. אם זה בגוגל, פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, טוויטר, טאבולה, אאוטבריין ועוד.

הפודקאסט מיועד ליזמים וסטארטאפיסטים, אנשי שיווק וכל מי שמתעניין בשיווק אונליין.

האזנה לכל פרקי הפודקאסט

עשר דקות על שיווק
עשר דקות על שיווק
הפודקאסט 10 דקות על שיווק הוא פודקאסט שבועי בו תקבלו אסטרטגיות פרסום ושיטות עבודה מתקדמות המיושמות בסטארטאפים ובחברות הייטק המצליחות בעולם. בכל פרק תשמעו יזמים, סטארטאפיסטים ומנהלי שיווק שישתפו אותנו איך הם מצליחים להניב תוצאות מעולות בקמפיינים שלהם. אם זה בגוגל, פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, טוויטר, טאבולה, אאוטבריין ועוד. למי כדאי להקשיב לפודקאסט ״10 דקות על שיווק״? יזמים וסטארטאפיסטים / סמנכלי שיווק ואנשי שיווק בתפקידים בכירים / מנהלי שיווק בסטארטאפים בכל השלבים / אנשי שיווק שעובדים בסטארטאפים / אנשי שיווק שעובדים באייג'נסיס שנותנות שירות לסטארטאפים / באופן כללי, כל מי שמתעניין בשיווק אונליין, אבל מגיע עם ידע מקדים כי משתמשים שם במונחים מקצועיים.
מילה פינקלשטיין – MILA – לחיות ולהמחיש את סיפור המותג

היום בפודקאסט ׳עשר דקות על שיווק׳ נארח את מילה פינקלשטיין, מומחית לסטוריטלינג.

  • [00:53] הנושא עליו נדבר: איך לחיות ולהמחיש את סיפור המותג בצורה עקבית ובכל הפלטפורמות.
    [01:02] עוד קצת פרטים על מילה פינקלשטיין.
    [01:43] מה זה סטוריטלינג? 
    [04:09] כשיש לנו נרטיב, נמחיש אותו ונבטא אותו בצורה שונה בכל פלטפורמה.
  • [04:43]  כעת ננתח את ׳קאספר׳ אחד המותגים המסקרנים בעולם שהוקמו ב-2014 והשווי הנוכחי שלו עומד על 1.1 מיליארד דולר ונלמד איך המותג המטורף הזה, מיישם וחי את המסרים שלו באמת ובתמים, בכל פלטפורמה או נקודת מגע עם הלקוחות הפוטנציאלים.
  • [06:00] מסר ראשון: שינה טובה ונוחה יכולה להתקיים רק בזכות מדע, טכנולוגיה וחדשנות. 
  • [06:30] איך המסר בא לידי ביטוי ביוטיוב.
  • [07:00] איך המסר בא לידי ביטוי בפייסבוק.
  • [07:35] מסר שני: כדי לישון טוב צריך לאמץ דרך חיים. 
  • [07:50] איך המסר בא לידי ביטוי במוצרים הנלווים שלהם.
  • [08:00] איך המסר בא לידי ביטוי בבפלטפורמות נוספות כמו: פודקאסט, אירועים חיים, התיאור של אנשי המכירות ועוד…
  • [09:13] מסר שלישי: חווית לקוח.
  • [09:26] איך המסר הזה בא לידי ביטוי בגוגל אדס
  • [10:37]איך המסר הזה בא לידי ביטוי בגוגל שופינג.
  • [11:20] מאיך המסרים של ׳קאספר׳ באים לידי ביטוי גם בתרבות הפנים ארגונית?
  • [12:00] טיפ סיכום ממילה ליזמים ואנשי השיווק שמאזינים לנו.
  • [12:39] תודה רבה למילה פינקלשטיין, מומחית לסטוריטלינג.
מילה פינקלשטיין – MILA – לחיות ולהמחיש את סיפור המותג
איריס שור – Oribi – שיפור חווית האונבורדינג
נגה הלפרין – SciPlay – איך לנהל 100 מיליון דולר בדיגיטל?!
רן פלד – למה קשה לשרוד בתור סמנכ״ל שיווק
אופיר פלטנר – Oracle – הצד הטכני של אימייל מרקטינג
עידו דותן – Instagram – טיפים לשימוש יעיל במערכת הפרסום של אינסטגרם
גאי ראק – Instagram – עבודה מול משפיענים באינסטגרם
אודי אביטל – Instagram – קריאייטיב מנצח באינסטגרם
צחי וייספלד – Intel – חיבור עם תעשיית הסטארטאפים
שירה לוי ברקן – Upright – ניהול והעסקת טאלנטים בעולמות השיווק
גיא שר – Via – שיווק טכנולוגיה מהפכנית לרשויות רגולטוריות
רואי כהן – VidMob – המדע שמאחורי הוידאו
שחר אורן – EX.CO vs Playbuzz – מיתוג מחדש
אלעד ברינדט שביט – Facebook – המסע למציאת הפרודקט מרקט פיט
עומר פרצ׳יק – Any.do – טסטינג כמנוע צמיחה לסטארט-אפ
דן אבלגון – The B2C's – חמש פעולות שרק סמנכ״ל שיווק מעולה עושה
רן אברהמי – AppsFlyer – איך אפספלייר משחקת בקופסא הסינית
יונתן קרן – Maapilim – יש דבר כזה שיווק אותנטי
מאי שוחט – Shookit – משיווק מוצר לשיווק לייף סטייל
עדי עזריה – Workiz – קהל יעד של מהגרי עבודה בארצות הברית
גיל הירש – Gil Hirsch – ההגדרה האמיתית למיהו פרודקט מנג'ר
מרים קדן – ״השפה״ – ניהול משברים עם לקוחות
יזהר שי – מפלגת ״כחול לבן״ – הייטק, פוליטיקה והשיווק שבניהם
ליאור מנור – לכבוש את הקהל בכנסים ותערוכות
טלי שם טוב – QualiTest – בקרת איכות זה ההבדל בין הצלחה לכישלון
יצחק גרבוז – Vimeo – תובנות ליצירת וידאו מ-120 מיליון איש
אלון חן – Tastewise – אסטרטגיית השקת מוצר בטעם טוב
תחיה אלונה אלתר – Connectim – מיתוג ושיווק מעסיק בעולמות ההייטק
גלעד דה פריס – Outbrain – להתחרות מול מפלצות כמו גוגל ופייסבוק
יאיר וינברגר – Alooma – עשה ואל תעשה בשיווק הסאס שלך
מאיר אורבך – Calcalist – כך תגרמו לעיתונאים לסקר את הסטארטאפ שלכם
נמרוד בק – איך לגייס מעל ל-1,000,000 דולר בקיקסטארטר
מילה פינקלשטיין – Mila – סטוריטלינג הוא העתיד של השיווק
מיכה בריקסטון – Chorus.ai – איך בינה מלאכותית משנה את כלל ה-80/20 במכירות
יונתן אטיאס – Sayollo – מודעת 6 שניות: למה, מתי ואיך להשתמש
יונתן לויט – Roundforest – ארבעים מליון משתמשים חודשיים בלי לגייס כסף
אורי אליאבייב – מה כדאי שאנשי שיווק ידעו על בינה מלאכותית
עינת גז – Papaya Global – חמש דרכים לשווק את המוצר ״המשעמם״ שלכם
יאן (יאנקו) קוטליארסקי – 5 צעדים לאסטרטגית שיווק אפקטיבית
פרק בונוס – 5 דקות של השראה עם יואב עמית
יואב עמית – שיווק במבטו של משקיע אנג׳ל
גבע תלם – Ripples – איך לרתום מותג גדול לשתף פעולה עם סטארט אפ קטן
גיל אפרתי – DreamCloud – ערוץ שיווק מספר 1 שכל יזם חייב למנף
אלעד גולדנברג – טיפים שיהפכו את החנות הוירטואלית שלכם להצלחה מסחררת
אור פיאלקוב – 10 דקות על שיווק בלינקדאין
שראל עומר – Communit360 – הדרך להבין מה חושבים על המותג שלנו ברשת
יריב דרור – StoreYa – חמישה אתגרים בשיווק מוצר הנמכר במודל של סאס
ים רגב – Zest.is – מבנה ארגוני מרקטיאלי שיוצר גרות׳
גל רימון – Game Effective – מכירות לאנטרפרייז, חלק ב
גל רימון – Game Effective – שיווק לאנטרפרייז, חלק א
מוטי פאר – Blonde 2.0 – המדריך ליחסי ציבור לסטארטאפים
איריס שור – Oribi – מנתונים לתובנות, הדרך הנכונה לניתוח פעילות האתר
יואב וילנר – חמישה כלים שיזניקו את הטראפיק באתר
ליהיא סגל – DayTwo – פרודקט מרקט פיט
עדן עמירב – Lending Express – למה פאנל המרות אפקטיבי הוא קריטי להצלחה בשיווק אונליין
תום לבנה – Verbit – מתי להעסיק פרילנסרים ואיפה למצוא אותם
אילון רשף – Gong.io – הטיימינג המושלם להשקת מוצר
נדב דקנר – InboundJunction – כל מה שצריך לדעת על שיווק תוכן ב-2019
נועם אלוש – SITE123 – טיפים שיגדילו לכם את רווחיות העסק בעשרות אחוזים
שי ברס – WEB3 – העסקת ג׳וניורים למשרת שיווק
טריילר – עשר דקות על שיווק עם שרון חלבני

פרטים נוספים

הגשה: שרון חלבני.

הפקה: שרון חלבני.

אתר אינטרנט: 10minutemarketing.co.il

החסרנו משהו? מצאתם טעות? כתבו לנו.

כתוב/כתבי תגובה

שינוי גודל גופנים
ניגודיות