עשר דקות על שיווק

עשר דקות על שיווק פודקאסט

ציון משתמשים

5
(4)

דרגו את הפודקאסט

ציון נמוך ------- ציון גבוה

ציון ממוצע 5 | מס' מדרגים 4

על הפודקאסט – עשר דקות על שיווק

פודקאסט שבועי שמדבר על אסטרטגיות פרסום ושיטות עבודה מתקדמות שמיושמות בחברות הגדולות והמצליחות בעולם.

בכל פרק תשמעו יזמים, סטארטאפיסטים ומנהלי שיווק המספרים למאזינים איך הם מצליחים להניב תוצאות מעולות בקמפיינים שלהם. אם זה בגוגל, פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, טוויטר, טאבולה, אאוטבריין ועוד.

הפודקאסט מיועד ליזמים וסטארטאפיסטים, אנשי שיווק וכל מי שמתעניין בשיווק אונליין.

האזנה לכל פרקי הפודקאסט

עשר דקות על שיווק
עשר דקות על שיווק
הפודקאסט 10 דקות על שיווק הוא פודקאסט שבועי בו תקבלו אסטרטגיות פרסום ושיטות עבודה מתקדמות המיושמות בסטארטאפים ובחברות הייטק המצליחות בעולם. בכל פרק תשמעו יזמים, סטארטאפיסטים ומנהלי שיווק שישתפו אותנו איך הם מצליחים להניב תוצאות מעולות בקמפיינים שלהם. אם זה בגוגל, פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, טוויטר, טאבולה, אאוטבריין ועוד. למי כדאי להקשיב לפודקאסט ״10 דקות על שיווק״? יזמים וסטארטאפיסטים / סמנכלי שיווק ואנשי שיווק בתפקידים בכירים / מנהלי שיווק בסטארטאפים בכל השלבים / אנשי שיווק שעובדים בסטארטאפים / אנשי שיווק שעובדים באייג'נסיס שנותנות שירות לסטארטאפים / באופן כללי, כל מי שמתעניין בשיווק אונליין, אבל מגיע עם ידע מקדים כי משתמשים שם במונחים מקצועיים.
גיא שר – Via – שיווק טכנולוגיה מהפכנית לרשויות רגולטוריות

היום בפודקאסט ׳עשר דקות על שיווק׳ נארח את גיא שר, מנהל פעילות ישראל של שירות הנסיעות השיתופיות Via (ויה).

[00:55] הנושא עליו נדבר: שיווק טכנולוגיה מהפכנית לרשויות רגולטוריות

  • [01:03] הכרות עם ׳ויה׳
  • [01:32] פתיח
  • [02:05] האם כדאי להתחיל לעבוד עם השוק הפרטי ורק לאחר שהרבה מכירים אתכם לפנות לעיריות?
  • [03:02] איך מתחילים לעבוד עם העירייה על פרויקט שאפילו הם לא יודעים שהם יכולים לרכוש? את מי בארגון אנחנו אמורים לעניין ואיך עוברים לשלב המעשי?
  • [03:49] מה הכוח של מערכות יחסים אישית בעולמות האלה?
  • [04:41] מה בפועל אתם מציעים לעיריות?
  • [05:32] לאיזה דיווח אתם נדרשים בתקופה של הפיילוט?
  • [07:09] מה דעתך על הורדת סף הפחד של הארגון באמצעות פיילוט במחיר אפסי?
  • [07:51] איך צריך להתנהל בכל מה שקשור למכרזים ועל מה נמדדים?
  • [09:41] מה אסור לעשות מול גופים רגולטורים? מה יפיל לנו את העסקה?
  • [10:15] טיפ סיכום מגיא שר לאנשי השיווק והיזמים המקשיבים לנו:
  • [10:26] אנחנו סיימנו, תודה רבה לגיא שר, מנהל פעילות ישראל של שירות הנסיעות השיתופיות ׳ויה׳

הגיע הזמן להיפגש:

ב-23.01.2020 בשעה 20:30 נפגש במרכז סוזן דלל בתל אביב

אני אארח 5 יזמים, כל אחד לסשן מהודק של 10 דקות.
עם שאלות נכונות וללא פשרות נבין איך לייעל את זמן העבודה, נגלה מאיפה הטראפיק האיכותי מגיע, מה "מקנוורט" הכי טוב, איך לספר את סיפור המותג ואיך להפסיק לשרוף אינסוף תקציבים על ניסיונות שלא נגמרים.

השיחות שלנו יהיו ממוקדות, פרקטיות, בלי דיבורים מיותרים אבל יספקו את כל ההסברים הנדרשים.

רכישת כרטיסים:

http://www.10minutemarketing.co.il

גיא שר – Via – שיווק טכנולוגיה מהפכנית לרשויות רגולטוריות
רואי כהן – VidMob – המדע שמאחורי הוידאו
שחר אורן – EX.CO vs Playbuzz – מיתוג מחדש
אלעד ברינדט שביט – Facebook – המסע למציאת הפרודקט מרקט פיט
עומר פרצ׳יק – Any.do – טסטינג כמנוע צמיחה לסטארט-אפ
דן אבלגון – The B2C's – חמש פעולות שרק סמנכ״ל שיווק מעולה עושה
רן אברהמי – AppsFlyer – איך אפספלייר משחקת בקופסא הסינית
יונתן קרן – Maapilim – יש דבר כזה שיווק אותנטי
מאי שוחט – Shookit – משיווק מוצר לשיווק לייף סטייל
עדי עזריה – Workiz – קהל יעד של מהגרי עבודה בארצות הברית
גיל הירש – Gil Hirsch – ההגדרה האמיתית למיהו פרודקט מנג'ר
מרים קדן – ״השפה״ – ניהול משברים עם לקוחות
יזהר שי – מפלגת ״כחול לבן״ – הייטק, פוליטיקה והשיווק שבניהם
ליאור מנור – לכבוש את הקהל בכנסים ותערוכות
טלי שם טוב – QualiTest – בקרת איכות זה ההבדל בין הצלחה לכישלון
יצחק גרבוז – Vimeo – תובנות ליצירת וידאו מ-120 מיליון איש
אלון חן – Tastewise – אסטרטגיית השקת מוצר בטעם טוב
תחיה אלונה אלתר – Connectim – מיתוג ושיווק מעסיק בעולמות ההייטק
גלעד דה פריס – Outbrain – להתחרות מול מפלצות כמו גוגל ופייסבוק
יאיר וינברגר – Alooma – עשה ואל תעשה בשיווק הסאס שלך
מאיר אורבך – Calcalist – כך תגרמו לעיתונאים לסקר את הסטארטאפ שלכם
נמרוד בק – איך לגייס מעל ל-1,000,000 דולר בקיקסטארטר
מילה פינקלשטיין – Mila – סטוריטלינג הוא העתיד של השיווק
מיכה בריקסטון – Chorus.ai – איך בינה מלאכותית משנה את כלל ה-80/20 במכירות
יונתן אטיאס – Sayollo – מודעת 6 שניות: למה, מתי ואיך להשתמש
יונתן לויט – Roundforest – ארבעים מליון משתמשים חודשיים בלי לגייס כסף
אורי אליאבייב – מה כדאי שאנשי שיווק ידעו על בינה מלאכותית
עינת גז – Papaya Global – חמש דרכים לשווק את המוצר ״המשעמם״ שלכם
יאן (יאנקו) קוטליארסקי – 5 צעדים לאסטרטגית שיווק אפקטיבית
פרק בונוס – 5 דקות של השראה עם יואב עמית
יואב עמית – שיווק במבטו של משקיע אנג׳ל
גבע תלם – Ripples – איך לרתום מותג גדול לשתף פעולה עם סטארט אפ קטן
גיל אפרתי – DreamCloud – ערוץ שיווק מספר 1 שכל יזם חייב למנף
אלעד גולדנברג – טיפים שיהפכו את החנות הוירטואלית שלכם להצלחה מסחררת
אור פיאלקוב – 10 דקות על שיווק בלינקדאין
שראל עומר – Communit360 – הדרך להבין מה חושבים על המותג שלנו ברשת
יריב דרור – StoreYa – חמישה אתגרים בשיווק מוצר הנמכר במודל של סאס
ים רגב – Zest.is – מבנה ארגוני מרקטיאלי שיוצר גרות׳
גל רימון – Game Effective – מכירות לאנטרפרייז, חלק ב
גל רימון – Game Effective – שיווק לאנטרפרייז, חלק א
מוטי פאר – Blonde 2.0 – המדריך ליחסי ציבור לסטארטאפים
איריס שור – Oribi – מנתונים לתובנות, הדרך הנכונה לניתוח פעילות האתר
יואב וילנר – חמישה כלים שיזניקו את הטראפיק באתר
ליהיא סגל – DayTwo – פרודקט מרקט פיט
תום לבנה – Verbit – מתי להעסיק פרילנסרים ואיפה למצוא אותם
נועם אלוש – SITE123 – טיפים שיגדילו לכם את רווחיות העסק בעשרות אחוזים
נדב דקנר – InboundJunction – כל מה שצריך לדעת על שיווק תוכן ב-2019
שי ברס – WEB3 – העסקת ג׳וניורים למשרת שיווק
עדן עמירב – Lending Express – למה פאנל המרות אפקטיבי הוא קריטי להצלחה בשיווק אונליין
אילון רשף – Gong.io – הטיימינג המושלם להשקת מוצר
טריילר – עשר דקות על שיווק עם שרון חלבני

פרטים נוספים

הגשה: שרון חלבני.

הפקה: שרון חלבני.

אתר אינטרנט: 10minutemarketing.co.il

החסרנו משהו? מצאתם טעות? כתבו לנו.

כתוב/כתבי תגובה

שינוי גודל גופנים
ניגודיות