מי רוצה נס

ציון משתמשים

5
(4)

דרגו את הפודקאסט

ציון נמוך ------- ציון גבוה

ציון ממוצע 5 / 5. מס' מדרגים 4

דרגו ראשונים את הפודקאסט

מודעה

על הפודקאסט – מי רוצה נס

שיחות אינטימיות על עולם בריאות הנפש.

אנחנו לא מדברים כאן על הבטחות לרפורמות במערכת הבריאות ולא על נתונים סטטיסטיים, אלא על החוויה האישית, המשפחתית והחברתית שמתרחשת כאשר לפאזל החיים נכנסת חתיכה שנקראת “התמודדות נפשית”.

בדרך כלל היא באה מבלי להזהיר מראש על הגעתה ומבלי לוודא שזה בכלל מתאים לכל החתיכות האחרות. כשהיא נדחקת לפאזל היא מַשליטה אי-סדר כללי, דוחקת את כל החתיכות סביבה ומכריזה: יאללה, בלגן! באתי לשנות את התמונה!

בכל פרק תוכלו להצטרף למפגש עם הורים, אחים ואחיות, מתמודדים ומתמודדות, אנשי ונשי טיפול. כולם מדברים בכנות ובאומץ, כולן מאפשרות לנו להיכנס לחדרי החדרים של חוויית חיים מאתגרת, הנוגעת לכולנו. כן, לכולנו.

לפעמים היא חלק משגרת יומו של קרובת משפחה, של השכן, של עמית לעבודה. לפעמים היא חלק מעברנו, לפעמים היא חלק מחיי היום-יום שלנו, לפעמים היא אורבת לנו מעבר לפינה. לפעמים מדובר בחתיכה קטנה כזו, שצריך רק לעגל לה קצת את הפינות והנה היא משתלבת מחדש בפאזל הישן והטוב, לפעמים זו סערה שטורפת את כל חלקיקי הפסיפס שהרכבנו בעמל רב, כך שכל שנותר לנו לעשות זה לאסוף הכל מחדש. ולא לשכוח את התמונה הגדולה.

מי אנחנו

טלי אשר, מרצה במכללת סמינר הקיבוצים, חוקרת ספרות במכון הרטמן ובאוניברסיטת תל אביב, מנחה סדנאות כתיבה ויזמית ספרותית.

עולם בריאות הנפש קרוב ללבי ולחיי, ואני מנסה לתרום את חלקי למען עולם שבו אין הורים בלתי נראים, וליצירת שיח שוויוני שאינו מבחין בין ‘בריאים’ ל’חולים’ ובין מטופלים למטפלים.

יחד אתי החֵצי המכונה ‘צחי’.

צחי הוא המפיק ועורך הסאונד, וגם האיש שלי כבר 29 שנה או 32 שנה, או 40 או 38, או בכלל מגלגול אחר, תלוי ממתי סופרים. בכל אופן, בלעדיו הפודקאסט הזה לא היה קיים. וגם אני לא.

האזנה לכל פרקי הפודקאסט

מודעה

פרטים נוספים

הגשה: טלי אשר

הפקה: צחי אשר

אתר: taliasher.com/letshaveness

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה