
ציון משתמשים
על הפודקאסט – מדעי הקומרס
מה האמת שעומדת מאחורי ההרגלים של הלקוח הפוטנציאלי שלכם? מה התהליך הפסיכולוגי שעובר עליו כשהוא מגיע לאתר ולדפי הנחיתה שלכם? מה מוביל את ההחלטות שלו ואיך אתם יכולים להשפיע על החלטות הצרכן?
בפודקאסט מדעי הקומרס, ד״ר לירז מרגלית, הפסיכולוגית של האינטרנט ויעל גלזר, מנכ״ל חברת גלזר הדרכה ללימודי איקומרס, חוקרות את האמת שמאחורי הפסיכולוגיה של המכירות ונותנות שלל כלים לעיצוב התנהגות הלקוח בדיגיטל.
האזנה לכל פרקי הפודקאסט
מה האמת שעומדת מאחורי ההרגלים של הלקוח הפוטנציאלי שלכם? מה התהליך הפסיכולוגי שעובר עליו כשהוא מגיע לאתר ולדפי הנחיתה שלכם?מה מוביל את ההחלטות שלו ואיך אתם יכולים להשפיע על החלטות הצרכן?בפודקאסט המשובח הזה, ד״ר לירז מרגלית, הפסיכולוגית של האינטרנט ויעל גלזר, מנכ״ל חברת גלזר הדרכה ללימודי איקומרס, חוקרות את האמת שמאחורי הפסיכולוגיה של המכירותויתנו לכם שלל של כלים לעיצוב התנהגות הלקוח בדיגיטל.
האם קיימים עקרונות שכנוע שעל פיהם אוכל להעביר את הלקוח שלי תהליך מהיר של רכישה?
התשובה היא חד משמעית כן!
ישנם לא מעט עקרונות שמשפיעים על החלטות הלקוח שלנו כמו
עקרון ההדדיות
עקרון הסמכותיות
עקרון אפקט העדר
עקרון העיגון ועוד.
על כל אלה לירז ואני מדברות בפרק המהמם הזה.
תהנו!

פרטים נוספים
הגשה: ד״ר לירז מרגלית ויעל גלזר
הפקה: ד״ר לירז מרגלית ויעל גלזר
אתר אינטרנט: buzzsprout.com/1003675
החסרנו משהו? מצאתם טעות? כתבו לנו.