
ציון משתמשים
דרגו את הפודקאסט
ציון נמוך ------- ציון גבוה
ציון ממוצע 5 / 5. מס' מדרגים 1
דרגו ראשונים את הפודקאסט
להניע נוער – יניב ויצמן
הפודקאסט “להניע נוער” הוא חלק מהמסע של יניב ויצמן בניסיון להבין ולהעמיק בשאלה מה מניע בני ובנות נוער , בני דור ה Z והאלפא.
בכל פרק נפגוש דמות שיש לה ניסיון מוכח והבנה בהנעת נוער בין אם זה כוכב רשת מוכר, מחנך בתיכון או מדריך בצופים. יחד נבין מיהם בני הנוער החדשים ולאיזה קהילות ושבטים הם משתייכים בחברה הישראלית.
לכבוד פרק 60 החגיגי, אירחתי את חברי הקרוב לאון שניידרובסקי, יוצר תוכן שבמונחי רשתות חברתיות – לגמרי פיצח את השיטה של איך להשאר רלוונטי, כדי לעבור ביחד על מדד המותגים של בני ובנות הנוער בישראל לשנת 2023.
עברנו יחד על התוצאות שחלקן היו מפתיעות כמו רכבת ישראל שהגיעה למקום ה-11, וחלקן היו מאוד ברורות מאליהן כמו טיקטוק במקום השלישי.
ניסינו לגלות איך המותגים הנבחרים הצליחו לכבוש את ליבם של הצעירים והצעירות ומהו ההקשר בין כל מותג לדור ה-Z.
דיברנו על למה חשוב להביא ערך דרך התוכן, על כוחה של הנוסטלגיה, על סודות ההצלחה ועל החיבור הבלתי נמנע בין הנוער למותגים.
מוזמנים.ות להאזין לפרק מפתיע

פרטים נוספים
הגשה: יניב ויצמן
הפקה: יניב ויצמן
אתר: teenk.co.il
החסרנו משהו? מצאתם טעות? כתבו לנו.