להיות המאסטר בחייך

ציון משתמשים

5
(3)

דרגו את הפודקאסט

ציון נמוך ------- ציון גבוה

ציון ממוצע 5 / 5. מס' מדרגים 3

דרגו ראשונים את הפודקאסט

מודעה

על הפודקאסט – להיות המאסטר בחייך

כל אחד מאתנו רוצה להשיג מטרות חשובות כמו גוף חטוב, זוגיות מדהימה, עסק או עיסוק משגשג, עצמאות כלכלית ועוד הרבה, אך יש פער גדול בין הרצון ולבין המציאות עצמה ובפער הזה נמצאים בעצם כל האוטומטים בראש שלנו שמונעים מאתנו לקבל החלטות ולפעול בהתמדה וברמה גבוהה, וכמו כן גם מייצרים לנו אין ספור פחדים וחששות.

אז מה עושים?

לאחר מס’ שנים שבהם עברתי התפתחות אישית יוצאת דופן שהביאה אותי ממקום של אדם ביישן עם חוסר ביטחון לאחד כזה שלוקח את עצמו לקצה גבול היכולות שלו ומקים קהילות גדולות ומוביל אלפי אנשים ברחבי הארץ לפריצת גבולות ומגלה שהכל נמצא בהישג ידו או בעצם הכל נשלט ע”י המוח שלו.

לאחר שאימנתי וליוויתי אנשים רבים פיתחתי את השיטה המנצחת שתגרום לכם לייצר את האוטומטים החזקים ביותר שיגרמו לכם לגשר על אותו פער גדול הזה בין הרצון למציאות ויחזק לכם 5 שרירים סופר חשובים במוח שלכם – שרירי המאסטר.

חיזוק השרירים האלה יגרום לכם בעצם לשדרג את המערכת ההפעלה שלכם (המוח) לרמה כזאת שתגלו בעצמכם פרץ יכולות שלא דמיינתם שקיים בכם וכמובן יקח אתכם לעבר מימוש עצמי שכל אותם הרצונות והמטרות שאי פעם רציתם ואפילו יותר!

בפודקאסט הזה אתן לכם כלים שימושיים ופשוטים שתוכלו להתחיל להתאמן עליהם ביום יום בתוך השגרה הקיימת שלכם, ובנוסף אתן לכם זווית ראיה ממוקדת שתאפשר למוח שלכם להגיע לרמות תודעה גבוהות ובעיקר אפקטיביות לחיים שתמיד רציתם.

האזנה נעימה וכמובן הכי חשוב יישום מוצלח!

אלירן אסטרוטי
מאסטר NLP ומאמן לפריצת גבולות
מפתח שיטת MasterUpdate 
052-4271724

האזנה לכל פרקי הפודקאסט

מודעה

פרטים נוספים

הגשה: אלירן אסטרוטי

הפקה: אלירן אסטרוטי

אתר: https://www.eliran-astroti.co.il/

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה