הטעויות והשיעורים שעשינו בשיווק

הטעויות והשיעורים עם יוליה גרוס פודקאסט לוגו

ציון משתמשים

5
(1)

דרגו את הפודקאסט

ציון נמוך ------- ציון גבוה

ציון ממוצע 5 / 5. מס' מדרגים 1

דרגו ראשונים את הפודקאסט

מודעה

על הפודקאסט – הטעויות והשיעורים שעשינו בשיווק

הטעויות שעשינו בשיווק הם בית ספר הכי טוב שלנו לשיפורים בעשיה השיווקית וזאת כמובן בתנאי שידענו ללמוד מהם את השיעורים החשובים.

לאחר כמעט שלושה עשורים של עבודה שיווקית, מתוכם מחצית מהזמן בארגונים הכי גדולים במשק כמו בנק לאומי וחברת ביטוח הראל ומחצית מהזמן כבעלים של חברת ״עוצמה״ בה אנחנו מלווים בעלי עסקים להגדלת מכירות עם שיווק נכון ברשת, אני יודעת לספר על הטעויות שעשיתי ובעיקר על השיעורים הכי משמעותיים שלמדתי מהם ששינו את פני השיווק שלי ושל לקוחותינו והגדילו לנו את המכירות באחוזים ניכרים!

בכל פרק אשתף אתכם בצורה הכי אינטימית על הטעויות שאכלתי מהן חצץ (-: והכי חשוב השיעורים שלמדתי מהם כל זאת לצד הסברים הצעדים בהם השתמשתי לפתרון אותן הבעיות או הטעויות. 

תהנו.

האזנה לכל פרקי הפודקאסט

הטעויות והשיעורים עם יוליה גרוס

הטעויות שעשינו בשיווק הם בית ספר הכי טוב שלנו לשיפורים בעשיה השיווקית וזאת כמובן בתנאי שידענו ללמוד מהם את השיעורים החשובים.

לאחר כמעט שלושה עשורים של עבודה שיווקית, מתוכם מחצית מהזמן בארגונים הכי גדולים במשק כמו בנק לאומי וחברת ביטוח הראל ומחצית מהזמן כבעלים של חברת ״עוצמה״ בה אנחנו מלווים בעלי עסקים להגדלת מכירות עם שיווק נכון ברשת, אני יודעת לספר על הטעויות שעשיתי ובעיקר על השיעורים הכי משמעותיים שלמדתי מהם ששינו את פני השיווק שלי ושל לקוחותינו והגדילו לנו את המכירות באחוזים ניכרים!

בכל פרק אשתף אתכם בצורה הכי אינטימית על הטעויות שאכלתי מהן חצץ (-: והכי חשוב השיעורים שלמדתי מהם כל זאת לצד הסברים הצעדים בהם השתמשתי לפתרון אותן הבעיות או הטעויות. 

תהנו.

הכנה לשיווק רווחי: איך להימנע מטעויות נפוצות || פרק 54
byYulia Gross

ברוכים הבאים לפרק נוסף בפודקאסט הטעויות והשיעורים. בפרק זה נדון בטעות נפוצה שבעלי עסקים רבים עושים כאשר הם מתחילים בשיווק.

נדבר על איך להכין את עצמכם לשיווק רווחי, ולמה חשוב להתחיל מהסוף ולבנות תוכנית ברורה ומדויקת שמובילה ליעדים הכספיים הרצויים.
נבין את תפקידיהם של כל הדמויות בתהליך השיווקי, מהקמפיינרים ועד הלקוחות, ונבחן את האתגרים והסיבות לכישלונות השיווקיים של בעלי עסקים רבים.

נלמד איך לקבוע יעדים מספריים ברורים, להבין את קהל היעד שלכם לעומק, ולהתמקד בסיבות שהלקוחות יגידו לכם ״כן״ עכשיו, ולא לדחות את ההחלטה. כמו כן, נבחן את המשפכים השיווקיים המתאימים לכל סוג עסק, ונבין את הסטטיסטיקות החשובות שיאפשרו לכם למדוד את הצלחת הקמפיינים שלכם.

הצטרפו אליי לפרק מלא בתובנות וכלים שיעזרו לכם להפוך את השיווק שלכם לרווחי וממוקד.

הכנה לשיווק רווחי: איך להימנע מטעויות נפוצות || פרק 54
איך להתמיד בשיווק העסק שלנו no matter what || פרק 53
איך לפתח חשיבה עסקית גבוהה לצד חשיבה מקצועית מצויינת || פרק 52
שיתופי פעולה מנצחים – איך להגדיל רווחים עם בניית שיתופי פעולה אסטרטגיים! || פרק 51
איך להפוך שיווק חינמי ליעיל בצורה פנומנלית! || פרק 50
איך לארוז ולשווק את השיטה שלך כדי להגדיל את המכירות מיידית || פרק 49
איך לבחור איש דיגיטל הכי מתאים לעסק שלכם?|| פרק 48
שלוש אסטרטגיות שיווק ברשת שמצמיחות עסקים ב-2024 || פרק 47
חמש (+ 1) דרכים סודיות לשפר אחוזי סגירה בשיחות מכירה || פרק 46
איך להגדיל את החשיפה לעסק שלכם פי 10 | פרק 45
יובל ביאליק מראיין אותי על איך בניתי עסק עם חופש אמיתי|| פרק 44
כיצד להיות אמא מאושרת לצד עסק מצליח || פרק 43
איך לקצר זמני שיווק פלאים || פרק 42
איך ליצור ריבוי מקורות הכנסה בעסק || פרק 41
איך להגיע להכנסות רצויות כל חודש || פרק 40
הטריק שהגדיל לי את ההכנסות פלאים || פרק 39
משווקים ברשת – בואו להרים איתי כסף מהרצפה || פרק 38
שאלות אסטרטגיות לפני בניית קורסים דיגיטליים || פרק 37
אמיר הרדוף מראיין אותי על איך מנהלים עסק מצליח מאוד עם ארבעה ילדים ויעילות מקסימלית || פרק 36
איך להניע לפעולה את קהל העוקבים שלך || פרק 35
איך למכור להמונים עם הרצאות פשוטות ברשת || פרק 34
המלצה 1 (הכי חשובה) לשיווק ב-2024 || פרק 33
ארבע שאלות שחייבים לענות עליהן לפני שבוחרים שיטת שיווק || פרק 32
איך לגייס עובד ראשון בעסק? || פרק 31
איך להפוך את הפרסום הממומן לעוגן של יציבות בעסק || פרק 30
איך לבנות עסק שתמיד זורמות אליו פניות || פרק 29
שני מרכיבים שמאפשרים להמשיך לקיים את העסק כמעט בכל מצב || פרק 28
פתרונות יצירתיים ועדינים לשיווק העסק בזמן מלחמה || פרק 27
שיווק – המפגש עם כל הפחדים || פרק 26
איך לגרום ללקוחות למכור אותנו בעצמם || פרק 25
חמש עשרה דרכים מדהימות למצוא רעיונות חדשים לפוסטים || פרק 24
האסטרטגייה שלי למימוש החלומות בעסק || פרק 23
איך להצליח בלי לתכנן || פרק 22
בדרך ל״כן״ – איך לגרום ללקוח להרגיש שאתה פרופסור בתחומך ולקנות ממך מתוך כבוד והערכה || פרק 21
איך להגדיל משמעותית את החשיפה האורגנית שלכם לפוסטים ברשתות || פרק 20
כך תפסיק לחשוש מהשקעה בפרסום ממומן || פרק 19
כיצד ניתן לשפר תוצאות של כל קמפיין ממומן || פרק 18
איך לבנות עסק עם חרות שיאפשר להרוויח גם בחופשה ארוכה || פרק 17
תשעה טיפים שיעזרו להישאר במוטיבציה גבוהה בעסק גם אחרי 13 שנה || פרק 16
הקשר בין שיווק, אמונה בהשם ושפע בחיים || פרק 15
להפסיק לחשוב שאנשים קונים כמוני ובכך להגדיל מכירות || פרק 14
איך הופכים עסק קטן למותג גדול? || פרק 13
לא משתמשים במניפולציות שיווקיות? || פרק 12
כגודל התארים כך עומק הרתיעה מחשיפה ברשת || פרק 11 עם עו”ד שני טוסון
לא לתמחר עלויות שיווק – זו טעות שמקצצת כנפיים || פרק 10
מתרגשים ולוקחים אישית את הטענות והתלונות של הלקוחות? || פרק 9
לרצות שמישהו אחר יעשה את השיווק במקומך || פרק 8
נוהל התמודדות עם משימות שנדחות כי הן נראות מורכבות מדיי || פרק 7
להיראות כמו כולם בשוק תחרותי || פרק 6
להיות צנוע מדי בשיווק || פרק 5
לתת יותר מדי ערך בלי למכור || פרק 4
לתמחר נמוך מדי מתוך פחד לשמוע ״לא״ || פרק 3
למכור מה שאנשים צריכים זו טעות תמימה שפוגעת במכירות || פרק 2
הטעות הכואבת של לקחת את המכירות באופן אישי || פרק 1
מודעה

פרטים נוספים

הגשה: יוליה גרוס

הפקה: יוליה גרוס

אתר אינטרנט: fb-otsma.co.il

החסרנו משהו? מצאתם טעות? כתבו לנו.

אולי יעניין אותך גם:

הרשמה
קבלת התראות על
guest

0 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר Most Voted
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות
0
נשמח לשמוע את דעתך!x