
ציון משתמשים
על הפודקאסט – הורות על הרצף
שרון כליף חסון גילתה לפני עשור שהיא אִמָאמְיֻחֶדֶת. למה מיוחדת? בנה הבכור אובחן עם לקות שמיעה, ובנה השני אובחן עם אוטיזם.
מה שהיא עוד גילתה, זה שאין לה מושג איך מתמודדים עם זה, למי פונים? מה עושים?
הפודקאסט נוצר כדי להגיע לכל הורה לילד מיוחד שזקוק לו. כדי להביא את הרגעים הטובים, וגם הקשים, לחשוף אותם, ולתת הצצה להתמודדות מאחורי הקלעים.
בכל פרק תיחשפו לידע, כלים, גישות וטיפים מעשיים ותוכלו להפוך מהורה תגובתי להורה מנהיג שהשליטה חוזרת לידיו. ההאזנה תיתן לכם הרבה כוח להתמודד ולקבל פתרונות שאולי לא הגעתם אליהם עד היום.
מתוך הצורך האישי שלי הקמתי את המרחב המופלא הזה בשבילכם, כדי שתדעו שאתם לא לבד.
האזנה לכל פרקי הפודקאסט
שרון כליף חסון גילתה לפני עשור שהיא אִמָאמְיֻחֶדֶת. למה מיוחדת? בנה הבכור אובחן עם לקות שמיעה, ובנה השני אובחן עם אוטיזם. מה שהיא עוד גילתה, זה שאין לה מושג איך מתמודדים עם זה, למי פונים? מה עושים?
הפודקאסט נוצר כדי להגיע לכל הורה לילד מיוחד שזקוק לו. כדי להביא את הרגעים הטובים, וגם הקשים, לחשוף אותם, ולתת הצצה להתמודדות מאחורי הקלעים. בכל פרק תיחשפו לידע, כלים, גישות וטיפים מעשיים ותוכלו להפוך מהורה תגובתי להורה מנהיג שהשליטה חוזרת לידיו. ההאזנה תיתן לכם הרבה כוח להתמודד ולקבל פתרונות שאולי לא הגעתם אליהם עד היום.
מתוך הצורך האישי שלי הקמתי את המרחב המופלא הזה בשבילכם,
כדי שתדעו שאתם לא לבד
שנים הייתי הקול של יובל.
בוועדות, אצל רופאים, עם מטפלים – אני זו שהסברתי מה הוא מרגיש,
מה הוא צריך, מה טוב לו. זה נראה טבעי. זה הרגיש כמו הורות טובה.
עד לערב אחד, כשהוא בן 5 וחצי, ערב המעבר לגן חדש. כי האמנתי בכל ליבי שהגן הנוכחי לא מיטיב איתו בכלל (בשילוב).
היו לי כל הנימוקים בעולם. הגן לא מתאים, הגננת לא מבינה, המקום לא טוב לילד שלי.
הכנתי הכל לעבור גן, כי ברור שאני יודעת מה הכי טוב ליובל.
אחרי הכל, מי יודע עליו יותר ממני?
ואז הוא אמר משפט אחד שהפך לי את העולם: 'אמא, אני לא רוצה'.
ואז זה קרה.
הרגע שבו עצרתי, הקשבתי באמת, והסתכלתי לו בעיניים.
ראיתי שם לא רק מילים –
ראיתי ביטחון. הוא ידע מה הוא רוצה. והוא סמך עליי שאקשיב.
למחר בבוקר ביטלתי את מעבר הגן.
ופתאום הבנתי – מתי בכלל שאלתי אותו מה הוא רוצה?
בפרק הזה אניחושפת איך גיליתי שגם ילדים שהדיבור שלהם לא מושלם, יודעים בדיוק מה טוב להם.
כי מאחורי כל'הוא לא אוהב', 'הוא מתקשה עם' ו'הוא צריך' – יש ילד שלומד שהקול שלו לא מספיקחזק, לא מספיק טוב, לא מספיק חשוב.
איך מבלי לשים לב הפכנו להיות הקול של הילדים שלנו?
מתי עברנו מלהגן עליהם לדבר במקומם?
ומה זה עושה להם לטווח הארוך?
האזנה מועילה
פרטים נוספים
הגשה: שרון כליף חסון
הפקה: שרון כליף חסון
אתר אינטרנט: sharon-k-hasson.co.il
החסרנו משהו? מצאתם טעות? כתבו לנו.



